در گفت‌وگو با پانا

میلاد وزیری: سختی‌های سال 98 با سهمیه المپیک به چشمم نیامد؛ با تعویق المپیک فرصت کسب سهمیه تیمی را پیدا کردیم

در المپیک لندن هم می‌توانستم مدال بگیرم اما با اشتباه مسئولان فدراسیون این اتفاق نیفتاد

تهران (پانا) - کماندار المپیکی ایران که برای دومین بار سهمیه حضور در المپیک را بدست آورده است، امیدوار است با تجربه‌ای که از المپیک لندن پیدا کرده بتواند در المپیک توکیو مدال‌‌آوری کند.

کد مطلب: ۱۰۳۲۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
میلاد وزیری: سختی‌های سال 98 با سهمیه المپیک به چشمم نیامد؛ با تعویق المپیک فرصت کسب سهمیه تیمی را پیدا کردیم

میلاد وزیری که در رشته تیراندازی با کمان موفق به کسب سهمیه المپیک شد؛ او تنها ورزشکار المپیکی تیراندازی با کمان ایران است؛ البته با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعویق یک ساله المپیک این امیدواری وجود دارد تا دیگر تیراندازان با کمان موفق به کسب سهمیه شوند.

کماندار المپیکی ایران در گفت‌وگو با پانا درباره سال ۹۸ که موفق به کسب سهمیه المپیک شد، گفت: سال گذشته خیلی سخت گذشت. متأسفانه با آمدن ویروس کرونا هم مشکلات برای ما دو چندان شد؛ اردوهای تیم ملی لغو شد و نتوانستیم اواخر اسفند در مسابقات تایلند حاضر شویم. این رقابت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد و برنامه همه ما مختل شد.

وی ادامه داد: البته کسب سهمیه بهترین اتفاق سال گذشته بود؛ اگرچه سختی‌های زیادی تحمل کردم اما در نهایت با کسب سهمیه هیچ کدام از سختی‌ها به چشم نیامد. با تعویق المپیک هم فرصت داریم و امیدوارم بتوانیم سهمیه تیمی را در رشته تیراندازی با کمان کسب کنیم چرا که اعتبار این رشته با کسب سهمیه تیمی در میدان المپیک بالا می‌رود.

ملی‌پوش تیراندازی با کمان در مورد شرایط تمرینی‌اش در قرنطینه گفت: من هم مثل خیلی از ورزشکاران دیگر تمرینات را در خانه پیگیری می‌کنم و البته اصول بهداشتی هم رعایت می‌کنم. به هرحال ویروس کرونا یک معضل جهانی است و نه تنها ورزشکاران ایران بلکه کل دنیا با این مشکل روبه‌رو شدند. تمام اردوها و مسابقات لغو شده است و مشخص نیست وضعیت مسابقات آلمان به چه صورت باشد. با این حال من تمرینات را از نظر آمادگی جسمانی پیگیری می‌کنم. با کادر فنی هم از طریق مجازی در ارتباط هستم و امیدوارم هر چه سریع‌تر از این مشکلی که در تمام دنیا به وجود آمده نجات پیدا کنیم.

وی در مورد شانس کسب مدال در المپیک توکیو عنوان کرد: من تجربه حضور در المپیک لندن را هم داشتم و می‌توانستم به مدال برسم اما به دلیل اشتباهاتی که از سوی مسئولان وقت فدراسیون تیراندازی صورت گرفت این اتفاق نیفتاد. نمی‌خواهم به گذشته برگردم اما این فرصت را داشتم. با این حال تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا در المپیک توکیو بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.

وزیری همچنین در مورد به تعویق افتادن یک ساله المپیک گفت: به دلیل ماهیت المپیک و اینکه هر چهار سال یک بار برگزار می‌شد بهتر بود در زمان خودش برگزار می‌شد اما اولویت اصلی در شرایط فعلی سلامتی ورزشکاران است و به همین خاطر چنین تصمیمی گرفته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار