استقرار شبانه‌روزی تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان در مبادی ورودی زنجان - تبریز

زنجان (پانا) - به گفته فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکرغلامرضا مخبری استان زنجان، تیپ ۲۱۶ زنجان از صبح امروز به شکل شبانه‌روزی برای کنترل تردد خودروها و هدایت آنان در گیت‌های ورودی زنجان - تبریز مستقر شدند.

کد مطلب: ۱۰۳۲۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
استقرار شبانه‌روزی تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان در مبادی ورودی زنجان - تبریز

به گزارش ایسنا، سرهنگ داوود حمدی در رابطه با ماموریت جدید تیپ ۲۱۶ زرهی شهید مخبری زنجان، اظهار کرد: بنا بر تصمیمی که از طریق سلسله مراتب و همچنین شورای تامین استان انجام شده، مقرر شده است که تبپ ۲۱۶ زرهی زنجان، از امروز به صورت ۲۴ ساعته در گیت‌های ورودی تبریز - زنجان برای کنترل و هدایت ورود و خروج خودروها مستقر شده و راهنمایی‌های لازم را به رانندگان خودروها در خصوص بسته بودن گیت‌ها و مسیرهای پیش‌رو داده شود.

وی با اشاره به اینکه در ورودی‌های مسیر زنجان - تبریز، از ورود خودروها با پلاک‌های مختلف به استان ممانعت خواهیم کرد، افزود: خودروهایی که از استان‌هایی مانند آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و اردبیل می‌خواهند وارد منطقه زنجان شوند، راهنمایی شده و بازگردانده می‌شوند.

این مسئول در رابطه با کنترل خودروهایی که از توابع استان وارد شهر زنجان می‌شوند، تصریح کرد: خودروهایی که برای توابع مختلف استان و شهرستان‌ها هستند نیز راهنمایی‌های لازم داده در خصوص رفتن به مناطق خود داده خواهد شد، زیرا گیت‌هایی که در طول اتوبان و مسیرهای تعیین شده است، توسط نیروی انتظامی مسدود شده و مانع ورود آنان خواهند شد.

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری استان، با بیان اینکه امید است هم‌رزمان ما بتوانند کمک‌های لازم را برای بهداشت کشور و استان انجام دهند تا هر چه سریع‌تر با همکاری و هم‌یاری یکدیگر کرونا را شکست دهیم و سلامتی را به هفت سین سفره مردم کشور اضافه کنیم، ادامه داد: سایر مبادی نیز تمهیدات لازم از طریق شورای تامین استان اندیشده شده و از طریق سایر نیروها کنترل خواهد شد ولی منطقه ماموریت ما مبادی ورودی زنجان - تبریز است که همکاران از امروز مستقر شده‌اند.

حمدی در پاسخ به این سوال که آیا از تب‌سنج نیز استفاده خواهید کرد یا خیر، خاطرنشان کرد: تب‌سنجی در آینده احتمال دارد داشته باشیم ولی در حال حاضر استان از ما چنین موردی را نخواسته است ولی در صورتی که استان تقاضا کند مستقر خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار