تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه بزرگ مجازی قرآنی «نصر»

تهران (پانا) -  با توجه به استقبال خوب و درخواست خانواده‌ها و دانش آموزان گرامی، مهلت ارسال آثار به مسابقه بزرگ نصر تا 30 فروردین ماه تمدید شد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه بزرگ مجازی قرآنی «نصر»

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، این مسابقه به همت معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و با همکاری شبکه قرآن و معارف سیما و با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و خانواده‌های آنان در ایام تعطیلی به علت پیشگیری از شیوع کرونا و در بستر فضای مجازی طراحی و اجرا شده است که با استقبال چشم گیر خانواده‌ها و دانش آموزان همراه شده است.

تاکنون آثار زیادی به دبیرخانه این مسابقه ارسال شده است و پیش بینی می‌شود که با توجه به تمدید مهلت شرکت در مسابقه، تعداد آثار دریافتی چند برابر شود.

این مسابقه در رشته‌های تلاوت تقلیدی، اذان، خطبه خوانی، خوانش و نمایش قصه های معصومین علیهم السلام، صحیح خوانی نماز، حفظ جز ۳۰ قرآن کریم، بازی های قرآنی، مجری گری محافل قرآنی، مکبری نماز و دعا خوانی برگزار می‌شود.

دانش آموزان برای شرکت در این مسابقات لازم است فایل‌های صوتی ضبط شده خود را جهت شرکت از طریق پیام رسان‌ها به شماره ۰۹۰۲۹۱۸۷۱۴۵ ارسال و در قرعه کشی جوایز ارزنده این مسابقه شرکت کنند.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در پیام رسان‌ها و فضای مجازی به کانال مسابقه به نشانی @naser1399 یا به پرتال اینترنتی serat.pt.medu.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار