استاندار مازندران: ورود افراد غیرساکن به شهرها از ساعت 12 امشب ممنوع است

ساری (پانا) - استاندار مازندران تأکید کرد که از ساعت 12 امشب در همه‌ شهرهای مازندران از حضور افراد غیرساکن در شهرهای دیگر جلوگیری می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۳۲۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
استاندار مازندران: ورود افراد غیرساکن به شهرها از ساعت 12 امشب ممنوع است

احمد حسین‌زادگان در گفتگوی مجازی با رسانه‌ها در استودیو ویژه ستاد مقابله با ویروس کرونا با اشاره به اینکه یکی از بندهای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ورود افراد غیر ساکن به شهرهای دیگر ممنوع است، گفت: «این امر از ساعت 12 امشب در استان مازندران اجرا و ترددهای ورودی به استان کاملا کنترل می‌شود.»

او یادآوری کرد که نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو، بیمه نامه خودرو است.

استاندار مازندران گفت: «البته تردد خودروهای امدادی و درمانی، پلیس، حمل بار، کالاها، مایحتاج مردم و سوخت مشمول ممنوعیت‌ها نمی‌شود.»

حسین‌زادگان تأکید کرد که قطعا از حضور افراد غیرساکن در شهرهای دیگر جلوگیری می‌شود و این کار در تمام شهرهای استان با هم انجام می‌شود.

کمیته اجتماعی-انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مستقر در وزارت کشور اعلام کرد که به منظور تضمین اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، خودروهای افراد متخلف از این مقررات به مدت یک ماه با اخذ کلیه هزینه‌های جانبی توقیف می‌شود. همچنین جریمه نقدی به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و پلمب واحدهای صنفی متخلف با هماهنگی سازمان تعزیزات حکومتی به مدت یک ماه، در دستور کار قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار