تشدید ابتلا به کرونا ویروس؛

46 مورد ابتلای جدید به کرونا ویروس در خوزستان

اهواز (پانا) - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ابتلای 46 مورد جدید از ابتلا به کرونا ویروس طی شبانه روز گذشته در استان خوزستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
46 مورد ابتلای جدید به کرونا ویروس در خوزستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، علی احسان پور، با اشاره به دوره کمون ۷ الی۱۰ روزه کروناویروس گفت: این افزایش آمار ابتلا متاسفانه به علت عدم توجه به هشدارها به ویژه در روزهای پایانی سال گذشته توسط برخی از شهروندان بوده است که با وجود توصیه های مداوم و مکرر همچنان به خرید شب عید اقدام کرده و به انتشار بیماری در جامعه کمک کردند.
در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در خوزستان مشاهده شده و این نشان از جدی نگرفتن هشدارها و توصیه توسط برخی از شهروندان است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: موارد جدید به تفکیک ۹ مورد در اهواز، خرمشهر و کارون هر کدام ۵ مورد،آبادان ۴ مورد، شهرستان های امیدیه، باوی، بهبهان، دزفول و شادگان هر کدام ۳ مورد، اندیمشک و ماهشهر هر کدام ۲ مورد و شهرستان های حمیدیه، رامهرمز، شوش و مسجدسلیمان نیز هر کدام ۱ مورد بوده است.
احسان پور با اعلام بهبودی و ترخیص ۳۳۳ نفر از ابتدای این اپیدمی در استان گفت: در حال حاضر ۱۶۶ بیمار در مراکز درمانی استان تحت مداوا هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور از فوت ۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته استان بر اثر ابتلا به کروناویروس خبر داد و افزود: متاسفانه تاکنون ۷۱ نفر از شهروندان عزیز خوزستانی جان خود را از دست دادند. روز گذشته دو بیمار بستری در اهواز، یک بیمار در آبادان، یک بیمار در دزفول و دو بیمار در بهبهان فوت شدند.

او در پایان آمار قطعی ۵۷۰ مورد مبتلا به کروناویروس در خوزستان از ابتدا تا امروز ۷ فروردین ۹۹ را به تفکیک شهرهای استان، به شرح ذیل اعلام کرد:

اهواز: ۱۸۵ مورد
دزفول: ۵۲ مورد
آبادان: ۴۵ مورد
خرمشهر: ۴۵ مورد
ماهشهر: ۳۷ مورد
اندیمشک: ۳۷ مورد
شوشتر: ۳۰ مورد
شادگان: ۲۱ مورد
شوش: ۱۶ مورد
باوی: ۱۵ مورد
مسجد سلیمان: ۱۴ مورد
بهبهان: ۱۴ مورد
کارون: ۱۳ مورد
رامهرمز: ۱۲ مورد
امیدیه: ۹ مورد
ایذه: ۵ مورد
هندیجان: ۴ مورد
حمیدیه: ۴ مورد
رامشیر: ۳ مورد
گتوند: ۳ مورد
اندیکا: ۲ مورد
باغملک: ۲ مورد
دشت آزادگان: ۱ مورد
آغاجاری: ۱ مورد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار