نخستین نشست مجمع نمایندگان گیلان با استاندار در سال جدید

رشت (پانا) - عمده ترین مشکلات و راهکارها در روند مقابله با ویروس کرونا و تحقق شعار سال امروز در نشست مجمع نمایندگان استان با استاندار گیلان در رشت بررسی شد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
نخستین نشست مجمع نمایندگان گیلان با استاندار در سال جدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان، استاندار در این نشست بر ارائه راهکارهای مناسب برای جهش تولید و رونق بیشتر واحدهای تولیدی استان برای تحقق شعار سال تاکید کرد.
ارسلان زارع به صادرات کالاهای اساسی از گیلان به کشورهای حاشیه خزر و اوراسیا اشاره کرد و افزود : پارسال حدود 520 میلیون دلار کالا از گیلان صادر شد که از لحاظ ورود ارز به کشور از اهمیت بالایی برخوردار بود.
رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست بر ضرورت تعامل دستگاه های دولتی و نمایندگان خانه ملت برای برون رفت از بحران کرونا تاکید کرد و گفت پیشنهاد داده شد تا دولت کمک های مالی خود را به افراد نیازمند استمرار دهد و برنامه ریزی شود تا مسافران و گردشگران در دور دوم تعطیلات نوروزی و روز طبیعت به گیلان سفر نکنند .
ذبیح الله نیک فر در ادامه با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال افزود : باید با تعامل و همدلی همه دستگاه های دولتی و خصوصی برای رفع موانع تولید و جهش آن تلاش کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار