«داستان اسباب بازی»، انیمیشینی برای همه اعضاء خانواده

تهران (پانا) - داستان اسباب بازی یکی از کاندیداهای اسکار 2020 بود که توانست در سال گذشته نظر بسیاری از مخاطبان سینما را به سوی خود جلب کند، این فیلم همانند سه نسخه قبلی اش یکی از انیمیشن های پرفروش تاریخ سینما شد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
«داستان اسباب بازی»، انیمیشینی برای همه  اعضاء خانواده

در سال‌های گذشته نوروز فرصتی بود برای دید و بازدید از اقوام، پا گذاشتن در طبیعت و لذت بردن از زیبایی‌های آن اما امسال نوروز 99 مهمان ناخوانده‌ای دارد که باعث شده خانواده‌ها کمتر بتوانند خود را در دامن طبیعت ببینند و یا به دیدار اقوام بروند، کرونا امروز خانواده‌ها را خانه نشین کرده است و این امر باعث شده هر شخص بهترین زمان برای مطالعه و دیدن فیلم و گوش دادن به موسیقی را پیدا کند.
حال ما برآنیم که در این فرصت قرنطینه شدن خانواده فیلم های متفاوتی را با سلیقه‌های مختلف به خانواده‌ها معرفی کنیم.

«داستان اسباب بازی ۴»؛ انیمیشنی برای تمام اعضای خانواده است.
«داستان اسباب بازی ۴» به کارگردانی جاش کولی که موفق به دریافت اسکار بهترین انیمیشن سال هم گردید و توانست نزد منتقدان سختگیر هم جایگاهی قابل اعتنا برای خود دست و پا کند، به مانند انیمیشن موفق یک دهه قبل یعنی «موش سر آشپز» (با ترجمه آیرونی موش باشی در ایران) برخلاف دیگر هم‌کیشانش در پوسته ظاهر ساده اش از پیچیده ترین مناسبات انسانی می گوید.

داستان قسمت جدید این مجموعه که با فاصله هفت سال از نسخه قبلی روانه بازار شده حکایت روز اول حضور صاحب جدید وودی (عروسک گاوچران) در مهدکودک است که طی اتفاقی با تعدادی مواد بی مصرف همچون چنگال، یک عروسک با مزه به نام فورکی می سازد و به آن عشق می ورزد. طی یک پیک نیک خانوادگی فورکی که عروسکی سر به هوا است گم می شود و همین عامل باعث ناراحتی صاحب وودی می شود در نتیجه وودی که خود را به عنوان یک کلانتر خوش قلب موظف به مراقبت از صاحب جدید خود می داند و نمی خواهد غم او را ببیند به همراه دیگر رفقای عروسکی اش طی عملیاتی پیچیده و توامان مفرح فورکی را به صاحبش می رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار