کشف و معدوم سازی لاشه یک راس الاغ در پارکینگ یک خانه مسکونی

تبریز(پانا) - در بازرسی های بعمل آمده توسط اکیپ های نظارتی و بازرسی اداره دامپزشکی شهرستان تبریز لاشه یک راس الاغ در پارکینگ خانه مسکونی کشف، ضبط و پس از طی مراحل قضایی معدوم سازی شد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
کشف و معدوم سازی لاشه یک راس الاغ در پارکینگ یک خانه مسکونی

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، امیر حسین بهداد مدیر کل دامپزشکی استان،گفت: پیرو بازرسی های بعمل آمده توسط اکیپ های نظارتی و بازرسی دامپزشکی شهرستان تبریز با همکاری نیروی انتظامی کلانتری13 در پارکینگ خانه مسکونی واقع در منطقه یکه دکان یک لاشه مجهول الهویه کشف و ضبط شد، این حیوان در محل دیگری ذبح و لاشه آن به پارکینگ مورد نظر آورده شده بود، همچنین در محل مورد نظر نایلون های استفاده نشده، چاقو و میز کار نیز به منظور قطعه بندی گوشت مشاهده گردید.

مدیر کل دامپزشکی استان تصریح کرد: طی بازرسی بعمل آمده از لاشه مذکور مشاهده شد که لاشه فاقد مهر بهداشتی دامپزشکی و فاقد هویت های کشتارگاهی و بدون علائم بازرسی دامپزشکی بوده که حاکی از کشتار غیر مجاز خارج از کشتارگاه و قاچاق بوده و به دلیل فساد لاشه و پرخونی ضبط کامل گردید.

بهداد همچنین گفت: پس از بازرسی های لازم مشخص شد با توجه به ساختار اسکلتی و علائم ممیزه این لاشه متعلق به گونه تک سمی ها (الاغ) می باشد.

مدیر کل دامپزشکی استان در پایان تصریح کرد: فرد خاطی متواری گشته که توسط عوامل نیروی انتظامی تحت تعقیب می باشد. شکوائیه علیه نامبرده توسط واحد حقوقی این اداره تنظیم و به مراجع قضائی ارسال گردیده است.

بهداد همچنین از کشف و ضبط میزان 3 تن مواد خام دامی تاریخ منقضی، فاسدو غیر مجاز در طول یک ماه گذشته خبر داد و تصریح کرد مردم از خرید هر گونه گوشت چرخ کرده فله و آماده که خارج از بسته بندی مجاز و فله ای باشد جداً خودداری نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار