تولید روزانه 15 هزار ماسک توسط بانوان در موکب شهدای آذربایجان‌شرقی

تبریز(پانا) - شهردار تبریز گفت: مجموعه شهرداری تبریز در کنار تمامی شهروندانی است که به نوعی در حوزه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا حرکت‌های دواطلبانه و نوع دوستانه راه انداخته‌اند.

کد مطلب: ۱۰۳۲۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
تولید روزانه 15 هزار ماسک توسط بانوان  در موکب شهدای آذربایجان‌شرقی

به گزارش شهریار، ایرج شهین باهر در بازدید از کارگاه تولید ماسک و گان کمیته بانوان موکب شهدای آذربایجان‌شرقی، با اعلام مطلب فوق افزود: خانم هایی که به صورت داوطلبانه در این کارگاه تلاش می کنند و گاها چرخ‌های خیاطی شخصی خود را در آن به کار گرفته‌اند، روزانه حدود ۱۵ هزار عدد ماسک بهداشتی تولید می‌کنند، که مشاهده این همدلی و همراهی و نوع‌دوستی لذت‌بخش است.

او با اشاره به حمایتهای مجموعه شهرداری تبریز از این حرکت اظهار داشت: به هر حال شهرداری تبریز در صف اول مبارزه با کرونا قرار دارد و در کنار فعالیت های مستمری که در حوزه آموزش و پیشگیری و ضد عفونی انجام می دهد، مقرر شد در تهیه مواد اولیه، پارچه و خرید چندین دستگاه چرخ خیاطی و زیگزال‌دوز، برای این مجموعه اقدامات لازم صورت بگیرد.

شهردار تبریز، با تشبیه کارگاه‌های مردمی تولید ماسک به پشتیبانی های زمان جنگ و حضور فعال خانم‌ها در فعالیت های پشت جبهه، خاطرنشان کرد: امروز این شهروندان به خاطر همنوعان و همشهریانشان خود، همانند اویل انقلاب و جنگ، با همان شور و شوق در پشت جبهه مقابله با شیوع کرونا تلاش می کنند تا نقشی در شکست این ویروس داشته و کمک حال مردم و مسئولان باشند.

او در پایان صحبتهای خود از تمامی نیروهای مردمی، بسیجی و جهادی در محلات تبریز خواست که به صورت خودجوش دست به دست هم داده تا شهر و کشور را از این تعطیلی رهانیده و بیماری کرونا را ریشه‌کن کنند.

کمیته بانوان موکب شهدای استان آذربایجان‌شرقی مدتی است که فعالیت خود در زمینه تولید ماسک و گان آغاز کرده و از تمامی نهادهای درگیر مقابله با بیماری کرونا سفارش تولید می گیرد. در کارگاه تولید ماسک این کمیته، روزانه ۱۵ هزار ماسک، و ۱۵۰ لباس سرهم که ویژه استفاده در بخش مراقبت از بیماران کرونایی است، تولید می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار