مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان خبر داد :

تولید روزانه 120 دست لباس پزشکی یکبارمصرف در یک هنرستان دخترانه کرمان

کرمان(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان در بازدید ازکارگاه تولید لباس پزشکی یکبار مصرف هنرستان دخترانه شهید مدرس این ناحیه ، از تولید روزانه 120 دست لباس پزشکی یکبار مصرف در این کارگاه خبر داد .

کد مطلب: ۱۰۳۲۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
تولید روزانه 120 دست لباس پزشکی یکبارمصرف در یک هنرستان دخترانه کرمان

به گزارش اداره آموزش و پرورش کرمان؛ محمد کاظمی‌نژاد در حاشیه این بازدید در سخنانی با قدردانی از عوامل اجرایی و همکارانی که در این امر خداپسندانه به صورت داوطلبانه مشغول فعالیت هستند گفت: همه ما باید با بسیج تمامی امکانات و با تمام توان تا ریشه کن شدن این ویروس منحوس به مدافعان سلامت کمک کنیم.

وی با ذکر این مطلب که، تا هر زمانی که نیاز باشد، این کارگاه به فعالیت و کار خود ادامه خواهد داد گفت: روزانه 120 دست لباس پزشکی یکبار مصرف در هنرستان دخترانه شهید مدرس آموزش و پرورش ناحیه دو تولید می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو گفت: لباس‌های تولیدی در این کارگاه بعد از جمع آوری، تحویل دانشگاه علوم پزشکی کرمان شده و در آنجا بعد از مراحل ضدعفونی و بسته بندی به بیمارستان ها منقل می شود.

شایان ذکر است؛ در کارگاه تولیدی لباس پزشکی یکبار مصرف هنرستان شهید مدرس آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان با همراهی و همکاری سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه ثارالله استان کرمان روزانه 120 دست لباس پزشکی یکبار مصرف تولید می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار