رئیس اداره فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان:

انتخاب شبکه اجتماعی برای تمامی مدارس دولتی و غیر دولتی ضروری است

کرمان(پانا) - رئیس اداره فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تمامی مدارس دولتی و غیر دولتی در دوره های ابتدایی، متوسطه اول و دوم، کاردانش و فنی حرفه ای باید نسبت به انتخاب شبکه اجتماعی اقدام نمایند.

کد مطلب: ۱۰۳۲۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب شبکه اجتماعی برای تمامی مدارس دولتی و غیر دولتی ضروری است

جلیل خجسته با بیان اینکه انتخاب شبکه اجتماعی به عهده مدیران می باشد و این شبکه به عنوان شبکه فعالیت همه معلمان و دانش آموزان مدرسه تعیین خواهد شد تاکید کرد: مدیران مدارس با نهایت دقت شبکه اجتماعی مدرسه را انتخاب نمایند و انتخاب یک شبکه واحد برای تمام‌منطقه به دلیل موارد حقوقی پیشنهاد‌نمی شود.

وی اظهار کرد: شماره همراه مدیران و معلمان محترم که در سناد وارد شده می بایست با شماره مربوط به نصب شبکه اجتماعی منتخب یکی باشد.

خجسته افزود: تغییر شبکه اجتماعی فعلا قابل انجام نمی باشد و یک هفته پس از فعال شدن شبکه های اجتماعی قابل تغییر خواهد بود .

رئیس اداره فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: پیام رسان ها برای این پروژه فعلا غیر فعال می باشند و از شنبه نهم فروردین ماه جاری برای این پروژه فعال خواهند شد که در این شبکه ها مدیران باید پس از ورود و احراز هویت ،اطلاعات مدرسه خود را پس از رویت، تایید نمایند تا معلمان با نصب این شبکه اجتماعی و پس از احراز هویت کلاس های خود را رویت و مشخص نموده و در ادامه دانش آموزان نیز با رفتن به سامانه shad.medu.ir و احراز هویت بتوانند وارد کلاس های خود شده و از کلاس ها استفاده نمایند.

جلیل خجسته تاکید کرد: تمامی مدارس دولتی و غیر دولتی در دوره های ابتدایی ،متوسطه اول و دوم، کاردانش و فنی حرفه ای شامل این طرح می شوند.

وی افزود: در مدارس غیر دولتی کد ملی معلمان برای ثبت در سناد کافی می باشد و نیازی به کد پرسنلی این افراد نمی باشد .

خجسته در خصوص اینترنیت رایگان فرهنگیان نیز گفت: اینترنت رایگان فعلا فقط برای نیروهای رسمی و پیمانی و آزمایشی برقرار شده که در مرحله بعد ،برای همکاران پاره وقت نیز در نظر گرفته خواهد شد .

وی با تاکید بر لزوم انتخاب شبکه اجتماعی برای تمامی مدارس استان اظهار کرد: شنبه نهم فروردین ماه جاری حداکثر زمان تکمیل اطلاعات اولیه در سامانه سناد می باشد و به هیج وجه تمدید نخواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار