روند کند مبتلایان به ویروس کرونا در شهرری

شهرری(پانا) - شیب ویروس کرونا در شهرری کند است و همچنین ضدعفونی کردن اماکن عمومی توسط سازمان آتش نشانی خدمات ایمنی شهرداری تهران درمنطقه ری و در چند روز اخیر آغاز و همچنان ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
روند کند مبتلایان به ویروس کرونا در شهرری

به گزارش تسنیم؛ علیرضا صدرایی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در این زمینه گفت: با وجود اینکه وضعیت شیوع این بیماری در سطح شهرستان ری در حال کاهش است اما نباید از مسافرت ها نیز غافل شویم و موج برگشت مسافران نوروزی باید مدنظر قرار گیرد.

با شروع شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی مختلفی نظیر آتش‌نشانی، پلیس و ... برای جلوگیری شیوع آن در سطح جامعه پای کار آمدند.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز از همان ابتدا شروع به ضدعفونی اماکن و معابر مختلف سطح شهر کرد که ۷ دستگاه وسیله نقلیه سنگین نیز در راستای ضد عفونی کردن معابر استفاده می شود و بیش از بیست و دو روز است که آتش نشانان در حال خدمات‌رسانی به شهروندان هستند.

در ادامه روند ضدعفونی کردن و پاکسازی اماکن عمومی توسط سازمان آتش نشانی خدمات ایمنی شهرداری تهران در چند روز اخیر اماکنی نظیر پارکینگ و محیط پیرامون بیمارستان هفتم تیر، بیمارستان فیروزآبادی شهر ری، بیمارستان حضرت زهرا (س)دولت آباد و معابر اطراف، ضدعفونی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار