پورمحمود: سازمان دانش آموزی در تمامی ساحت های ششگانه سند تحول فعال است

تهران (پانا) - طاهره پورمحمود، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی و مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۱۷ ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه با اشاره به شرایط جدید حاکم بر نظام آموزش و پرورش کشور به تأسی از سخن شهید دکتر باهنر که "مدرسه تعطیل می شود اما تربیت تعطیل نمی‌شود." براهمیت و ضرورت فعالیت های پرورشی تاکید کرد و به نقش سازنده و پیشتاز سازمان دانش آموزی اشاره کرد که در تمامی ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین به فعالیت می پردازد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
پورمحمود: سازمان دانش آموزی در تمامی ساحت های ششگانه سند تحول فعال است

به گزارش روابط عمومی منطقه 17، پورمحمود در ادامه گفت: درشرایط کنونی این سازمان با کمک مربیان و دانش آموزان پیشتاز، در قالب گروه راهبران تربیتی در زمینه‌های مختلف ایفای نقش می‌نماید، همچنان که وزیر محترم نیز تاکید برایجاد فضای شاد و با نشاط داشته اند، پیشتازان منطقه ۱۷ نیر با تولید محتوای الکترونیکی جامع و کامل گامهای موثری جهت تعدیل فضای سخت قرنطینه خانگی برداشته تا در تحقق در پویش همگانی «درخانه بمانیم» به جامعه فرهنگی، دانش‌آموزان و اولیای آنها کمک‌های قابل توجهی داشته باشد.

مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۱۷ افزود: در این راستا اعضای گروه راهبران تربیتی با تولید محتوای الکترونیکی، پیامهای کوتاه آموزنده، برگزاری مسابقات نقاشی نقاشی، تعلیم حرکات ورزشی مناسب در خانه و ارائه مشاوره های لازم بصورت غیر حضوری توانسته است نیازهای دانش‌آموزان را جهت ارتقاء وضعیت روحی-روانی و جسمی حرکتی و حتی بهداشتی آنها تامین و مدیریت نماید. این ارتباط به صورت متقابل است، بدین صورت که محتواهایی توسط دانش آموزان از فعالیت های خود در منزل تهیه شده و از طریق فضای مجازی جهت انتقال آموزه ها و تجربیات به سایر عزیزان، به گروه راهبران تربیتی ارسال می نمایند و پس از بررسی ها لازم در اختیار سایر دانش آموزان و مربیان قرار می گیرد.

پورمحمود گفت: اعضای پیشتاز منطقه ۱۷ نیز با انجام پویش های سراسری «باهم_برای_هم»، «سبک_زندگی_سالم_و_فعال»، «فقط_۱۴_روز، من_درخانه_میمانم»، «بهداشت_فردی_را_رعایت_می_کنم»، «من_شهروند_پیشگیرم»، «کرونا_را_شکست_میدهیم و غیره همسو با مسئولین مربوطه، به ایشان را در انجام وظیفه خطیر خود یاری می رسانند.

پورمحمود اظهار امیدواری کرد که با اتکاء به قدرت لایزال خداوندی و حفظ روحیه نشاط و امید در خانواده‌ها و ایجاد پویایی و سرزندگی در جامعه به زودی خواهیم توانست به بحران پیش آمده فائق آییم و بتوانیم تهدیدها را به فرصت مناسب برای رشد وبالنگی بیشتر تبدیل و یار و یاور آموزش و پرورش را در فضای مجازی باشیم.

وی در پایان از همکاران حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی، اعضای گروه راهبران تربیتی و پیشتازان منطقه جهت فعالیتهای انجام یافته تشکرو قدردانی کرد و خواستار استمرار این فعالیتها شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار