مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

راهیابی 73 دانش آموزان هرمزگانی به مرحله دوم المپیادهای علمی کشور

هرمزگان(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با اعلام نتایج مرحله اول المپیادهای علمی، 73 نفر از دانش آموزان هرمزگانی، به مرحله دوم المپیادهای علمی دانش آموزان (مرحله اول کشوری ) راه پیدا کنند.

کد مطلب: ۱۰۳۲۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی 73 دانش آموزان هرمزگانی به مرحله دوم المپیادهای علمی کشور

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عومی اداره کل آموزش پرورش هرمزگان، موسی دادی زاده سرخائی با بیان اینکه آزمون مرحله اول المپیادهای علمی به صورت هماهنگ کشوری در بهمن ماه 98 برگزار شد، افزود: در مرحله اول کشوری تعداد یک هزار و 567 دانش آموز پسر و دختر هرمزگانی در 12 رشته علمی مشارکت داشتند.

وی اضافه کرد: 23 نفر در رشته ریاضی، 8 نفر المپیاد ادبی، سه نفر اقتصاد و مدیریت، 11 نفر در زیست شناسی ، دو نفر در تفکر و کارآفرینی، سه نفر در علوم زمین، سه نفر در سلول های بنیادی، چهار نفر در شیمی، سه نفر در فیزیک، 10نفر در کامپیوتر و سه نفر نیز در رشته نجوم به مرحله دوم کشوری راه پیدا کرده اند.

دادی زاده ادامه داد: دانش آموزان قبول شده این مرحله از آموزش و پرورش نواحی یک و دو بندرعباس، میناب، بندرلنگه، کیش، شهاب، خمیر و پارسیان می باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: آزمون مرحله دوم احتمالا در خردادماه 1399 به صورت متمرکز در مرکز استانها برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار