استاندار گیلان:

محیط جغرافیایی گیلان آلوده به ویروس کرونا است ، از خانه خارج نشوید

رشت (پانا) - استاندار گیلان گفت: یکی از راه های میارزه یا کرونا ضد عفوئی اماکن عمومی ،معابر و همه اجسامی است که می تواند در تماس با افراد و عابران باشد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
محیط جغرافیایی گیلان آلوده به ویروس کرونا است ، از خانه خارج نشوید

یه گزارش پانا ، ارسلان زارع صبح امروز با برگزاری رزمایش شهدای عرصه سلامت در پیاده راه فرهنگی (میدان شهدای ذهاب) رشت در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: یکی از راه های مبارزه و مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی کردن اماکن عمومی، معابر و همه اجسامی است که می‌تواند در تماس با افراد و عابران باشد.

استاندار گفت: به منظور انجام عملیاتی گسترده، منسجم و فراگیرتر پیرامون ضدعفونی کردن معابر این رزمایش امروز توسط لشکر عملیاتی سپاه قدس و تیپ میرزاکوچک در مرکز استان و سپس در سایر شهرستان‌ها آغاز شد.

وی افزود: امیدواریم ضمن اینکه رزمایش فعلی زمینه تحرک بیشتری برای ضدعفونی کردن را فراهم می سازد؛ هشدار برای مردم عزیز باشد.

این رزمایش صبح امروز انجام و ار مردم خواست که جز به اضطرار از منازل خود خارج نشوند تا بر این بیماری فائق شویم.

افزایش روحیه عمومی مردم و تمرین اقدامات پدافند بیولوژیک از جمله اهداف این رزمایش ذکر شده و پاکسازی اماکن و معابر عمومی، رفع آلودگی اماکن حساس شهر، ایزوله کردن محل قرنطینه بیماران کرونایی و انتقال بیماران از جمله اقداماتی است که در جریان این رزمایش انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار