پاشایی: آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بستر های لازم برای ایجاد شبکه مجازی "شاد" را دارد

آموزش مجازی بعد از بازگشایی مدارس نیز ادامه می یابد

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: استان ما بستر های لازم برای اجرا را دارد و راهنمای عمل در سریع ترین زمان ممکن تنظیم و در اختیار واحدها و مدیران مدارس قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
پاشایی: آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بستر های لازم برای ایجاد شبکه مجازی "شاد" را دارد

جعفر پاشایی در جلسه هماهنگی هماهنگی ایجاد شبکه مجازی "شاد" در آذربایجان شرقی در سالن اجلاس تالار معلم تبریز گفت: بر اساس اعلام وزیر آموزش و پرورش شبکه اجتماعی تحت عنوان "شاد" که برای دسترسی دانش آموزان روی محیطی امن فراهم شده، ارتباط بین معلم و دانش‌آموز را برقرار می‌کند و معلم می‌تواند محتوای درسی را از طریق این شبکه با دانش آموزان به اشتراک بگذارد و طرح سؤال و آزمون کند.

او با اشاره به اینکه هماهنگ کننده طرح حوزه متوسطه است، گفت: استان ما بستر های لازم برای اجرا را دارد و راهنمای عمل در سریع ترین زمان ممکن تنظیم و در اختیار واحدها و مدیران مدارس قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تاکید کرد: مسئولین حوزه های ذی ربط ستادی حساس تر و جدی تر در این موضوع باشند و این کار در هر مرحله به موقع، با جدیت، دقت، سرعت، هماهنگی و وحدت رویه صورت گیرد و استفاده از تمام ظرفیت ها و امکان ها را خواستار شد.

به گفته پاشایی استقرار مدرسه یا شبکه اجتماعی شاد دانش آموزی در استان مدنظر بوده و امید است در این طرح پیشتاز باشیم.

مدرسه حقیقی در قالب شبکه مجازی شاد اجرا می شود

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه گفت: ساختار أموزش مجازی در مدارس همان ساختار حقیقی است و ادامه داد: ساختار برخی مدارس به احتمال در سناد درست ثبت نشده بنابراین ساختار مدرسه با سناد راستی آزمایی می شود تا بعد از تعطیلات عید شاهد رونمایی با کیفیت این شبکه در استان باشیم.

عاشور اکرمی افزود: استفاده از آموزش مجازی قطعی و لازم الاجرا است و وظایف عوامل مدرسه حقیقی به مدرسه مجازی منتقل می شود و نظارت کافی از طریق امکاناتی که سیستم در اختیار می گذارد صورت خواهد گرفت.

او گفت: برنامه هفتگی حقیقی در شبکه مجازی قابل رویت بوده و ساعات کلاسی کوتاه تر از زمان حقیقی می باشد که طبق اعلام وزارت مدارس صبح تا ساعت 13 و مدارس بعد از ظهر تا ساعت 18 موظف به اتمام برنامه درسی روزانه هستند.

اکرمی بیان کرد: بعد از شروع کلاس های حقیقی این آموزش مجازی بعنوان مکمل آموزشی و جبرانی ادامه خواهد یافت و آموزش تلویزیونی هم در حال حاضر بعنوان آموزش مکمل مجازی است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان تاکید کرد: نکته آغاز فعالیت تشخیص معلم کلاس مربوطه است و امکان آموزش دروس عمومی برای رشته های فنی فراهم شده و لازم به یادآوری است که دریافت وجه تحت هر عنوان از بابت آموزش مجازی دانش آموزان ممنوع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار