ممنوعیت تردد در مبادی استان تهران

سامانه سفربرگ راه اندازی می شود

تهران (پانا) - معاون عمرانی استانداری تهران بااشاره به اینکه تردد در مبادی ورودی وخروجی استان تهران ممنوع است گفت سامانه سفربرگ جهت اعلام لیست کارکنان دستگاه ها توسط شهرداری تهران راه اندازی می شود.

کد مطلب: ۱۰۳۲۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
ممنوعیت تردد در مبادی استان تهران

به گزارش مهر، محمد تقی زاده ظهر چهارشنبه در حاشیه نخستین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ممنوعیت تردد در مبادی ورودی و خروجی استان تهران توسط پلیس راهور و نیروی انتظامی اجرایی خواهد شد و در صورت نیاز به نیروی بیشتر از نیروهای مسلح استفاده می‌شود.

تقی زاده با بیان اینکه پیشنهاد تعطیلی تمامی ادارات و سازمان‌های استان تهران تا ۱۵ فروردین به ستاد مقابله بر کرونا ارسال شده است گفت: مسئولان باید نسبت به اعلام لیست کارکنان در دستگاه‌های مختلف به استانداری تهران اقدام کنند و در همین راستا مقرر شد سامانه سفر برگ توسط شهرداری تهران عملیاتی و راه اندازی شود.

معاون عمرانی استانداری تهران از ممنوعیت تردد تمامی خودروها به استثنای خودروهای حامل سوخت و امدادی و خدماتی و امنیتی و انتظامی به خارج از استان خبر داد و عنوان داشت: پیشنهاد جریمه نقدی و اقدامات بازدارنده برای خودروهای متخلف به ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال شده و پس از تأیید اجرایی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار