تولید 25 هزار ماسک در قرارگاه جهادی دانش آموزی "سربازان حاج قاسم" و توزیع در مناطق حاشیه شهر مشهد

مشهد(پانا)- به همت اداره آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد و سازمان بسیج دانش آموزی خراسان رضوی تعداد 25 هزار ماسک در قرارگاه جهادی دانش آموزی "سربازان حاج قاسم" تولید و در مناطق محروم و حاشیه شهر مشهد توزیع خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تولید 25 هزار ماسک در قرارگاه جهادی دانش آموزی "سربازان حاج قاسم" و توزیع در مناطق حاشیه شهر مشهد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، به همت اداره آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد و سازمان بسیج دانش آموزی خراسان رضوی، قرارگاه جهادی "سربازان حاج قاسم" در هنرستان فنی و حرفه ای دخترانه بدیع در دو واحد خواهران و برادران از تاریخ 24 اسفندماه تا کنون اقدام به تولید 25 هزار ماسک نموده است.

گفتنی ست در این هنرستان تعداد 25 هزار ماسک تولید شده که پس از استریزه شدن در دانشگاه علوم پزشکی در مناطق محروم و حاشیه شهر مشهد مقدس توزیع خواهد شد.

ضدعفونی کردن فضاهای آموزشی و معابر عمومی و کمک به آگاهی بخشی و دانش افزایی خانواده ها در زمینه مقابله با ویروس کرونا از دیگر اقداماتی است که در کنار تولید ماسک در این قرارگاه و هنرستان انجام گرفته است.

قابل ذکر است معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی، هماهنگی و تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد از فرآیند تولید ماسک در این هنرستان بازدید به عمل آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار