بارش برف سنگین در ارتفاعات گلستان

گلستان (پانا) - معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت که از روز گذشته تا امروز سه‌شنبه به طور میانگین حدود ۴۰ سانتیمتر برف در مناطق کوهستانی استان بارید که بیشترین آنها مربوط به ارتفاعات درازنو و توسکستان است.

کد مطلب: ۱۰۳۲۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
بارش برف سنگین در ارتفاعات گلستان

به گزارش خبرگزاری پانا،غلامرضا بیکی روز سه‌شنبه اظهار داشت: در حال حاضر ۳۲ اکیپ راهداری در جاده های کوهستانی گلستان مشغول برفروبی و عملیات راهداری هستند و تمامی جاده ها با تلاش راهدران باز شده و تردد در آن ها برقرار است.

وی از رانندگان خواست تا حد امکان از انجام سفر خودداری کرده و در صورت ضرورت سفر در تماس با تلفن گویای ۱۴۱ و شماره ۰۱۷۳۲۴۸۰۰۱۹ از آخرین وضعیت راههای استان مطلع شوند.

وی بیان کرد: پس از پیش بینی هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل در گلستان و بارش برف در مناطق کوهستانی، اکیپ های راهداری در طول راه ها به خصوص ارتفاعات برف گیر مستقر شده و آماده ارایه خمدت به شهروندان هستند.

وی افزود: امسال ۳۷ گروه راهداری با بهره گیری از ۳۷۳ نفر و ۱۳۹ دستگاه ماشین آلات راهداری در حال تلاش برای ایمن سازی راه ها هستند.

استان مرزی گلستان افزون بر پنج هزار کیلومتر بزرگراه، راه اصلی و فرعی درجه یک، دو و سه دارد که حدود یک هزار و ۵۲۱ کیلومتر آن کوهستانی و یا سخت گذر است.

درازنو، خوش ییلاق، توسکستان، گلیداغ، افراتخته، دهنه محمدآباد و جنگل گلستان جاده های کوهستانی گلستان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار