لونی: سازمان دانش آموزی کانون نشاط و آموزش مهارت های زندگی است

تهران ( پانا ) - محمد حسین لونی، مدیر آموزش پرورش منطقه چهار، سازمان دانش آموزی را از ارکان مهم تربیتی، کانون آموزش مهارت های زندگی دانش آموزان و بازوی پرتوان مدارس توصیف کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
لونی: سازمان دانش آموزی کانون نشاط و آموزش مهارت های زندگی است

محمدحسین لونی، مدیر آموزش پرورش منطقه چهار ضمن تبریک سال جدید شمسی و اعیاد شعبانیه و تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات خانم فکور، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه4، با اشاره به نقش بی بدیل و اثرگذار سازمان دانش آموزی، این تشکیلات را از ارکان مهم تربیتی، کانون آموزش مهارت های زندگی دانش آموزان و بازوی پرتوان مدارس توصیف کرد و گفت: یکی از مهم ترین رسالت های نظام تعلیم و تربیت کشور تربیت نسلی فهیم، توانمند و هوشمند است از این رهگذر سازمان دانش اموزی با هدف تربیت اجتماعی دانش آموزان در دل معاونت پرورشی شکل گرفت و با جذب، آموزش و سازماندهی اعضا، دانش آموزان را برای ایفای نقش در جامعه مهیا و آماده می سازد.

وی افزود: در سال گذشته که حوادث طبیعی سیل و زلزله رقم خورد، شاهد نقش آفرینی و اقدام انسان دوستانه عزیزان پیشتازان سازمان دانش آموزی دوشادوش سایر نهادهای امداد رسان بودیم و این گوشه ای از فعالیت های گسترده سازمان دانش آموزی است. شوراهای دانش آموزی به عنوان یکی از ارکان مدرسه و انجمن های زیر مجموعه نقشی محوری در تربیت سرمایه انسانی نسل امروز دارد. همچنین نظارت بر عملکرد پایگاه های تغذیه سالم، سرویس حمل و نقل، روپوش و لباس فرم دانش آموزان از مأموریت های مهم سازمان دانش آموزی است که مسوولان امر به خوبی مدیریت و رهبری نموده اند.

لونی در ادامه با بیان این نکته که منطقه چهار بزرگترین منطقه شهر تهران است، افزود: این منطقه با بیش از چهارصد مدرسه از ظرفیت های عظیمی برخوردار است که در شرایط فعلی کشور و درگیری با ویروس کرونا،با به کارگیری همه توان و بسیج امکانات و تجهیزات و با همکاری و همیاری سازمان دانش آموزی مانند برگزاری جشن عاطفه ها و نیکوکاری، به تولید ماسک بهداشتی در هنرستان های منطقه اقدام و به صورت رایگان توزیع شده است. گفتنی است امروز در تعامل کامل با سازمان دانش آموزی شهر تهران با توجه به شرایط موجود برای تاکید به پویش در خانه بمانیم در فضای مجازی مسابقه کتابخوانی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار