در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ هنری ، اردوها و فضاهای پرورشی خراسان رضوی عنوان شد:

اداره فرهنگی هنری از ادارات تاثیر گذارآموزش و پرورش است

مشهد(پانا)- ‍ معاون پرورشی و فرهنگی استان در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ هنری ، اردوها و فضاهای پرورشی گفت: اداره فرهنگی هنری از ادارات تاثیر گذار است که دستاوردهای چشمگیری را به ارمغان آورده است.

کد مطلب: ۱۰۳۲۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
اداره فرهنگی هنری از ادارات تاثیر گذارآموزش و پرورش است

علیرضا مالک اشرفی در دیدار با روسای ادارات این معاونت با تقدیر عملکرد سال گذشته ادارات داخلی پرورشی تشکر کرد و گفت : سال گذشته سال خوبی برای مجموعه پرورشی بود هرچند به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستیم تعدادی از برنامه‌های مشخص شده را تا پایان سال را به اتمام برسانیم ، اما امیدواریم این بیماری از جامعه رخت بربندد و فعالیتهای آموزشی و پرورشی از سرگرفته شود.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی در شرایط فعلی گفت: با تلاش ادارات و کارشناسان ، محتواهایی در این حوزه تهیه و منتشر شده است و بایستی این اقدامات در سطح مدرسه و ادارات ادامه و توسعه یابد.

مالک اشرفی در ادامه به تغییرات حوزه پرورشی اشاره نمود و افزود : اقداماتی که در اداره فرهنگی هنری ، اردوها و فضاهای پرورشی انجام شده بسیار غنی و با برنامه بوده و طی سنوات اخیر مناسبتهای ملی - مذهبی پرشورتر و مسابقات با نظام و شتاب خوبی برگزار شده است.

وی به نقش اداره فرهنگی هنری در ارتباط با دستگاه‌های برون سازمانی اشاره نمود و گفت: آموزش و پرورش تلاش زیادی را متحمل می شود لذا باید حساسیت گزارش عملکرد ، بالا باشد زیرا جامعه حق دارد از میزان فعالیت‌های این حوزه اطلاع داشته باشد.

مالک اشرفی با اعلام اینکه مسابقات دانش آموزی ممکن است به صورت مجازی برگزار شود گفت: بایستی شادابی را به فضای مجازی متقل و تمامی دانش آموزان و خانواده های آنان را به این مسیر و جریان هدایت نمود.
وی در پایان از زحمات محمد مسلمی پور تقدیر نمود و حکم انتصاب احمدرضا افشاری به ریاست اداره فرهنگی و هنری و اردوها و فضاهای پرورشی به وی اعطا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار