مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی مطرح کرد:

مدیریت هوشمند لازمه تحقق جهش تولید در آموزش و پرورش

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش گفت: مدیریت هوشمند و تحول در فرایند تعلیم و تربیت دو بال مهم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در تحقق جهش تولید در زمینه ی علم و دانش به شمار می رود.

کد مطلب: ۱۰۳۲۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیریت هوشمند لازمه تحقق جهش تولید در آموزش و پرورش

مدیر کل آموزش و پرورش گفت: مدیریت هوشمند و تحول در فرایند تعلیم و تربیت دو بال مهم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در تحقق جهش تولید در زمینه ی علم و دانش به شمار می رود.

محمد علی واقعی در جمع معاونین این اداره کل، ضمن بررسی آخرین اقدامات در خصوص پیشگیری از شیوع و گسترش کرونا ویروس اظهار کرد: جهش تولید در آموزش و پرورش به معنی تحول در شیوه‌ها و فرایندهای تعلیم و تربیت است.

او، تربیت انسان هایی کارآمد و با مهارت در طراز انقلاب را نتیجه جهش تولید در آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد: آنچه در نظام تعلیم و تربیت، به عنوان بزرگ ترین تولید کننده سرمایه انسانی و اجتماعی، باید مورد توجه قرار گیرد، تربیت نسلی مومن،توانمند و خلاق است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی؛ تغییر ذائقه ی دانش آموز از حافظه محوری به سمت مهارت محوری را نخستین قدم در مسیر تحقق جهش تولید در مسیر علم و دانش دانست و خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش خراسان جنوبی در راستای فراهم سازی، کشف و پرورش استعدادها و قابلیت های نیروی انسانی توانمند رویکردهایی برای خود تعریف کرده تا بر اساس الگویی مشخص و به دور از سلیقه گرایی در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه جهش تولید علم و دانش استان گام های موثری بردارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار