مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

تولید روزانه ۶۵۰ دست لباس یک بار مصرف پزشکی در هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش استان کرمان

کرمان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در بازدید از کارگاه های تولید ماسک و لباس پزشکی یکبار مصرف، هنرستان های فضیلت، الزهرا و مدرس در کرمان، از تولید روزانه بیش از ۶۵۰ دست لباس یک بار مصرف پزشکی در هنرستان های فنی حرفه ای و کار دانش استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
تولید روزانه ۶۵۰ دست لباس یک بار مصرف پزشکی در هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش استان کرمان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب در حاشیه این بازدید با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور خاطر نشان کرد: تلاش در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری منحوس، رسالت اجتماعی آموزش و پرورش است.
وی از بسیج تمامی امکانات هنرستان های فنی وحرفه ای و کار دانش استان در راستای تولید ماسک و لباس پزشکی یک بار مصرف خبر داد و افزود: به همت هنرآموزان و هنرجویان کرمانی روزانه بیش از ۳۰ هزار ماسک و لباس یک بار مصرف پزشکی در این هنرستان ها تولید می شود.
اسکندری نسب اظهار کرد: همکاران ما در آموزش و پرورش استان کرمان با مد نظر قرار دادن راهبرد آموزشی همراه با تولید، با شعار "قوی تر از دیروز" برای ایرانی سرافراز گام برمی‌دارند و در هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش استان به صورت جهادی مشغول تولید ماسک و لباس یک بار مصرف هستند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به نقش مؤثر فرهنگیان در بحران های مختلف در دوران گذشته اشاره کرد و افزود: فرهنگیان در شرایط کنونی با فرهنگ‌سازی و رعایت نکات بهداشتی، آموزش در فضای مجازی و حتی تولید ماسک در هنرستان های فنی و حرفه‌ای و کاردانش، نقش موثری در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دارند.
بر پایه این گزارش هنرآموزان هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش استان کرمان عاشقانه و دلسوزانه در راستای تحقق شعار سال1399"جهش تولید"در حفظ سلامتی مردم و انجام رسالت اجتماعی با شعارهایی مانند نذر امام زمان(ع)، نذر سلامتی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، شادی روح سردار شهید قاسم سلیمانی‌ و شادی روح شهدا، در ایام تعطیلات نوروزی در تولید ماسک یک بار مصرف پزشکی تلاش می‌کنند.
لازم به ذکر است مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، در اولین روز کاری سال ۱۳۹۹ با حضور در هنرستان های فضیلت، مدرس و الزهرا کرمان از هنر آموزانی که در کارگاه های تولید ماسک و لباس یک بار مصرف پزشکی مشغول به کار بودند قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار