رئیس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان:

۴۰ مدرسه در شهرستان رودبار جنوب بر اثر سیل اخیر تخریب شده است

کرمان(پانا) - رئیس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در سیل اخیر شهرستان رودبار جنوب حدود ۴۰ مدرسه بین ۳۰ تا ۸۰ درصد آسیب دیده اند و نیاز به بازسازی دارند.

کد مطلب: ۱۰۳۲۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
۴۰ مدرسه در شهرستان رودبار جنوب بر اثر سیل اخیر تخریب شده است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان قاسم بصیری در حاشیه بازدید از مدارس شهرستان رودبار جنوب کرمان به عنوان نماینده ویژه مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به خسارات وارده سیل اخیر به مدارس رودبار جنوب خاطر نشان کرد: بنا به تاکید مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان جبران خسارات وارده به فضاهای آموزشی در اولویت برنامه های آموزش و پرورش استان است.

وی با اشاره به تخریب ۳۰ تا ۸۰ درصدی بعضی از مدارس دراین شهرستان افزود: متاسفانه چندین مدرسه توسط سیل در رودبار جنوب کاملا تخریب شده و غیر قابل استفاده هستند.

بصیری به بررسی و تخمین خسارات وارده به مدارس شهرستان رودبار جنوب اشاره و اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که دانش آموزان این شهرستان بتوانند به محض بازگشایی مدارس در فضاهای آموزشی استاندارد و مطلوب تحصیل کنند.

بر پایه این گزارش قاسم بصیری، رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان کرمان به عنوان نماینده ویژه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از مدارس شهرستان رودبار جنوب که در اثر سیل تخریب شده اند بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار