تلاش صادقانه دانش‌آموزآموزش و پرورش ناحیه دو ری درجهت پیشگیری از ویروس کرونا

شهرری (پانا) - یکی از دانش آموزان آموزشگاه حاتم آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری به همراه پدرش در منزل جهت پیشگیری از ویروس کرونا و بهره گیری ازتعطیلات به وظیفه‌ اجتماعی و نوع دوستانه خودعمل می کنند.

کد مطلب: ۱۰۳۲۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
تلاش صادقانه دانش‌آموزآموزش و پرورش ناحیه دو ری درجهت پیشگیری از ویروس کرونا

هر فرد در زندگی مسئولیت هایی دارد که به طور عمده به دو بخش مسئولیت‌های فردی و اجتماعی تقسیم می‌شود، که با توجه به میزان پای بندی افراد یک جامعه به این مسئولیت ها، می توان سعادت و رفاه اجتماعی را در آن جامعه به وضوح ملاحظه کرد.

این در حالی است که در شرایط سخت و ویژه این مسئولیت‌ها دوچندان می‌گردد و تفکر بیشتری را می‌طلبد تا شخص پیش از تذکرهای عمومی وظایف خویشتن را بشناسد تا مانعی در مسیر پیشرفت خود و جامعه ایجاد نگردد.

اکنون جامعه‌ ما نیازمند یک هماهنگی و همدلی عمومی بر علیه خطری همه‌گیر است که این رعایت نکردن بهداشت عمومی گروه زیادی از افراد جامعه را رویاروی مرگ قرار می دهد و جمعی در رابطه با اندیشه سلامت همگان در راستای وظایف فرافردی و اجتماعی خودگام برمی‌دارند و از داشته‌ها و اندوخته‌های مادی و معنوی خود برای کمک به اجتماع و بازگرداندن امنیت روانی، بهره کافی می‌برند.

در این جهت نازنین دهقان دانش‌آموز دختر آموزشگاه حاتم آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری با تشویق پدرش علاوه بر انجام وظایف فردی، وارد حیطه وظایف اجتماعی شده و به تولید ماسک‌های بهداشتی پرداخته تا در اختیار همنوعان خود قرار دهد، همنوعانی که بی تابانه در این بازار به دنبال تهیه وسایل سلامت خود وعزیزانشان هستند .

این است آموزش مفید، جایی که علم ، ایمان و انسانیت در عمل رخ می‌نماید و این نقطه‌ای است که ما رابه آینده‌ای بهتر برای جامعه کنونی امیدوار می سازد .

خبرنگار:مهلا سمائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار