دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر:

بهبودی ۵۸ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر

بوشهر(پانا)- دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی ۵۸ نفر بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت پنج نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
بهبودی ۵۸ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سعید کشمیری اظهار کرد: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز سه‌شنبه پنجم فروردین ۶۷ نفر است.
او ادامه داد: از پنج بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام‌شده، سه مورد ساکن شهرستان بوشهر شامل سه خانم ۲۷ ساله، ۴۳ ساله و ۴۵ ساله است که خانم ۲۷ ساله دارای سابقه سفر به جزیره خارک، همراه همسر خود را دارد و خانم ۴۳ ساله نیز همسرش در تهران کار می‌کند که یکی از همکاران همسرش در تهران نمونه آزمایش آنها مثبت اعلام شده بود، خانم ۴۵ ساله نیز دختر وی از تهران برگشته بود که هر سه نفر پس از طی دوره درمان از بیمارستان ترخیص و در حال حاضر با حال عمومی خوب در قرنطینه خانگی به‌سر می برند.
او تصریح کرد: نفرات جدید دیگر نیز که نمونه آزمایش ویروس کرونای آن‌ها مثبت اعلام‌شده، دو خانم ۳۹ ساله و ۷۰ ساله ساکن شهرستان دشتستان هستند که خانم ۳۹ ساله یکی از بستگانشان از مأموریت تهران برگشته بود و خانم ۷۰ ساله نیز مبتلا به بیماری کلیوی است و فامیل یک از افرادی است که قبلاً نمونه آزمایش وی مثبت اعلام شده که هر دو نفر پس از طی دوره درمان از بیمارستان ترخیص و در حال حاضر با حال عمومی خوب در قرنطینه خانگی به‌سر می برند.

کشمیری با بیان اینکه تا امروز 67 نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان، تاکنون 58 نفر از آنان با حال عمومی خوب ترخیص شده و در قرنطینه خانگی هستند و پنج نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با درخواست از مردم برای پرهیز از سفرهای درون و برون استانی گفت: امروز امر به معروف در خانه ماندن و نهی از منکر دوری از اجتماع است.
سفرهای درون استانی عامل مهم انتقال بیماری کرونا ویروس
کشمیری با بیان اینکه از هم‌استانی‌ها درخواست می‌شود از شهر خود به بهانه‌های مختلف خارج نشوند افزود: سفرهای درون استانی عامل مهم انتقال بیماری کرونا ویروس است، بنابراین در خانه بمانید و عامل مرگ دیگران نشوید.
ناقل ویروس کرونا به سالمندان نباشیم
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه ناقل ویروس کرونا به سالمندان نباشیم اضافه کرد: امسال احترام به بزرگ‌ترها، نرفتن خدمت آنهاست.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: جان همه انسان‌ها باید برایمان مهم باشد، با تردد غیرضروری جان کسی را به خطر نیندازیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار