گیلان پیشرو در اجرای طرح ملی غربالگری

رشت (پانا) - معاون استاندار گیلان اعلام کرد تاکنون 2 میلیون و 200 هزار نفر از مردم گیلان در طرح ملی غربالگری مبارزه با کرونا مشارکت کرده اند.

کد مطلب: ۱۰۳۲۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
گیلان پیشرو در اجرای طرح ملی غربالگری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گیلان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در پایان بازدید از ایستگاه های سنجش سلامت و غربالگری شهرستان های شفت، فومن و صومعه سرا گفت: نیروی زمینی ارتش با همکاری مراقبان بهداشت و بسیجیان و با مدیریت فرمانداران ۱۶ شهرستان گیلان؛ تاکنون ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون و ۵۳۰ هزار نفری گیلان را در طرح ملی مبارزه با کرونا غربالگری کردند.
محمود قاسم نژاد اضافه کرد: گیلان تاکنون مقام اول کشور در اجرای طرح ملی غربالگری در مبارزه با کرونا را به دست آورده و این طرح تا ثبت نام آخرین نفر در گیلان ادامه دارد.
او بیان کرد: خدمات نیروی زمینی ارتش در گندزدایی و ضدعفونی و همچنین تب سنجی مسافران به ویژه مردم ۳ شهرستان صومعه سرا، فومن و شفت ستودنی است و این عزیزان با انرژی فراوان، انگیزه خوب و روحیه بالا ماموریت‌های خود را به خوبی انجام می‌دهند.
جانشین ستاد مدیریت بیماری کرونا گیلان در پایان به مشارکت مردم و مسئولان در مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: فعالیت‌‌های فرمانداران، مشارکت مسئولان و همکاری مردم در خصوص مدیریت مبارزه با کرونا و برنامه‌ریزی و اقدامات انجام گرفته برای مهار این ویروس در شهرستان‌های صومعه سرا، فومن و شفت در حد مطلوب است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار