تعطیلی نمایشگاه‌های گل و گیاه بخش مرکزی پاکدشت

پاکدشت (پانا) - بخشدار مرکزی پاکدشت گفت: به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حضور مردم در خیابان، نمایشگاه‌های گل و گیاه در بخش مرکزی این شهرستان تعطیل شد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
تعطیلی نمایشگاه‌های گل و گیاه بخش مرکزی پاکدشت

به گزارش ایرنا، رضا خانی بخشدار مرکزی پاکدشت در این رابطه اظهار کرد: روستای هدف گردشگری گلزار، به عنوان مهد تولید گل ایران با بیش از یک‌هزار هکتار سطح زیر کشت گلخانه‌ای و تولید سالانه یک‌میلیون گل شاخه بریده، همه ساله یکی از مهمترین مقاصد گردشگری مسافران نوروزی است.

او در ادامه افزود: با توجه به دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور رئیس جمهوری مبنی بر لزوم تعطیلی واحدهای غیرضروری، با همکاری دهیاری‌های گلزار بالا و پائین و تولید کنندگان گل، کلیه نمایشگاه‌های محصولات گلخانه‌ای مستقر در این روستا تعطیل گردید.

او بیان کرد: فعالیت این نمایشگاه‌ها باعث می‌شود تا برخی از مردم برای خرید گل به روستای گلزار و شهرستان پاکدشت عزیمت کنند که این امر به افزایش خطر شیوع ویروس کرونا کمک کند.

خانی گفت: تلاش می‌شود تا با نظارت دقیق و مستمر، روند تعطیلی واحدهای غیرضروری در بخش مرکزی پاکدشت دنبال شده و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و کمیته مقابله با این بیماری در شهرستان پاکدشت اجرایی گردید.

بخشدار مرکزی پاکدشت خاطر نشان کرد: شیوع ویروس کرونا، بسیاری از اصناف و تولیدکنندگان به ویژه فعالان حوزه گل و گیاه را با مشکلاتی مواجه کرده که امید است در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال ۹۹ به عنوان سال" جهش تولید" دولت و استانداری تهران که همیشه از تولیدکنندگان حمایت کرده‌اند، این بار نیز به یاری تولید کنندگان آمده و مشکلات آنان را برطرف کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار