روحانی درگذشت مادر شهید لولاچیان را تسلیت گفت

تهران (پانا) - رییس جمهوری در پیامی درگذشت ام‌الشهید حاجیه خانم سیده عزت خاموشی مادر شهید گرانقدر محمدرضا لولاچیان را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۰۳۲۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
روحانی درگذشت مادر شهید لولاچیان را تسلیت گفت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی رییس جمهوری، در پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی خطاب به حاج «محمود لولاچیان» آمده است: درگذشت همسر مکرمه، ام‌الشهید حاجیه خانم سیده عزت خاموشی مادر شهید گرانقدر محمدرضا لولاچیان، موجب تأثر و تألم فراوان شد. این بانوی مؤمنه و انقلابی، منشاء خدمات فرهنگی ارزشمندی در کشور بود و فرزندانی متعهد و با ایمان را پرورش داد.

روحانی در این پیام افزود: اینجانب مصیبت وارده را به شما و خانوادة محترم به خصوص حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سید میثم خامنه‌ای و همسر مکرمه ایشان و سایر بستگان معزز تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با جد بزرگوارش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

جهانگیری درگذشت مادر شهید لولاچیان را تسلیت گفت

همچنین معاون اول رییس جمهوری نیز در پیامی درگذشت مادر شهید محمدرضا لولاچیان را تسلیت گفت. در پیام تسلیت اسحاق جهانگیری خطاب به حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید مهدی خاموشی آمده است: درگذشت خواهر مکرمه تان سرکار خانم عزت السادات خاموشی، مادر شهید گرانقدر محمدرضا لولاچیان موجب تاسف و تاثر شد.

جهانگیری در ادامه افزود: مصیبت فقدان این بانوی مؤمنه و فداکار را به جنابعالی، بستگان و به ویژه همسر بزرگوار و فرزندان عزیز آن مرحومه تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن فقیده سعیده رحمت و غفران واسعه الهی و همنشینی با فرزند شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

خانم خاموشی از موسسان مدارس اسلامی نرگس بود. مجموعه مدارس غیرانتفاعی نرگس از اولین مدارس اسلامی ویژه دختران است که در سال ۴۳ از سوی آقای لولاچیان و خانم خاموشی تاسیس شده و تحت پوشش جامعه تعلیمات اسلامی بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار