در گفت و گو با پانا

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد: پخش برنامه "با هم برای هم" از شبکه دو سیما ویژه دانش آموزان

نوجوانان کلیپ های کوتاه بازی های حرکتی خود در خانه را به آدرس برنامه ارسال کنند

تبریز (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از پخش برنامه "با هم برای هم" از شبکه دو سیما ویژه دانش آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون تربیت بدنی  آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد: پخش برنامه "با هم برای هم" از شبکه دو سیما ویژه دانش آموزان

مجید بهرامی در گفت و گو با پانا با اشاره به برنامه های معاونت تربیت بدنی و سلامت در ایام تعطیلی مدارس به منظور جلوگیری از شیوع کرونا بیان کرد: پویش "مدرسه تعطیل می شود ولی فعالیت ورزشی تعطیل نمی شود" از یک ماه پیش فعالیت خود را در فضای مجازی آغاز کرده و معلمان تربیت بدنی با ایجاد کانال های ارتباطی در فضای مجازی به دنبال آموزش و تحرک بدنی دانش آموزان در خانه هستند.

او ادامه داد: همچنین در این ایام پخش برخی برنامه های آموزشی از طریق شبکه های تلویزیونی سعی در پر کردن خلا ورزش و فعالیت های جسمانی نوجوانان دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در ادامه گفت: در همین راستا برنامه ای با عنوان "با هم برای هم" با مشارکت معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش و شبکه دو سیما با محوریت سبک زندگی سالم و فعال تولید شده است.

بهرامی افزود: پخش این برنامه از روز شنبه دوم فروردین ماه آغاز شده است و در دو نوبت 9 صبح و 15 بعد از ظهر از شبکه دو سیما برای دانش آموزان پخش می شود.

او ادامه داد: دانش آموزان می توانند صفحه برنامه را در اینستاگرام دنبال کرده و کلیپ های کوتاه از بازی های حرکتی خود در خانه را به آدرس برنامه ارسال کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: هر روز از سه کلیپ برتر با اهدای جوایز نفیسی تجلیل می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار