40 نفر از افراد گرفتار در سیل جنوب استان بوشهر به مکان امن منتقل شدند

بوشهر(پانا)_استاندار بوشهر گفت: ۴۰ نفر از افراد در جنوب استان بوشهر در مناطق سیل‌زده گرفتار شده بودند که با دو فروند بالگرد با کمک و همکاری هلال احمر و سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی نجات یافتند و مناطق امن منتقل شدند.

کد مطلب: ۱۰۳۲۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
40 نفر از افراد گرفتار در سیل جنوب استان بوشهر به مکان امن منتقل شدند

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت سیل در استان اظهار داشت: امروز و به دنبال وقوع سیل در شهرستان کنگان تلاش گسترده‌ای برای رفع مشکل در مناطق آسیب‌دیده صورت گرفت.
استاندار بوشهر گفت: سیل روز گذشته به بخش کشاورزی و تاسیسات شهری و روستایی استان بوشهر خسارت زد.

وی اضافه کرد: ۴۰ نفر از افراد در جنوب استان بوشهر در مناطق سیل‌زده گرفتار شده بودند که با دو فروند بالگرد با کمک و همکاری هلال احمر و سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی نجات یافتند و مناطق امن منتقل شدند.

استاندار بوشهر با اشاره به وقوع بیشترین بارندگی در جنوب استان و شهرستان‌های کنگان، جم، عسلویه و دیر ادامه داد: شاهد ورود خسارت‌هایی به اراضی کشاورزی، باغ‌ها و تأسیسات شهری هستیم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای بازگشایی مسیرهای مسدود شده بر اثر سیل، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته مشکل قطع ارتباطات شهرستان جم نیز مرتفع شد.

گراوند بیان کرد: برای تعیین میزان خسارات وارده به بخش‌های مختلف استان بررسی‌های لازم در حال انجام است و پس از برآورد دقیق به مراجع ذی‌صلاح ارسال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار