پیام نوروزی رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان

کرمان(پانا) - متن کامل پیامرئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان به شرح ذیل است...

کد مطلب: ۱۰۳۲۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام نوروزی رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

با عرض سلام و ادب و احترام، محضر همکاران عزیز و دانش آموزان ارجمند، امیدوارم در پناه خداوند رئوف سالی سرشار از سلامتی و موفقیت داشته باشید. وظیفه خود می‌دانم که در این ایام حساس، از کلیه همکارانم که آموزش را تعطیل نکردند و رسالت عظیم و ارزشمند آموزش و پرورش را با تلاش، جدیت ، برنامه ریزی و دلسوزی به پیش بردند، تقدیر و تشکر نمایم.

امسال در شرایطی در آستانه سال جدید قرار گرفتیم که جهان و بخصوص کشور عزیزمان درگیر بیماری مسری و نفس گیر کرونا شده و در این راستا سازمان ها و نهادهای درگیر در مبارزه با این بیماری در شرایط سخت تلاش میکنند که امنیت و سلامت جسمی و روانی شهروندان را حفظ کنند، بخصوص تیم پزشکی کشورمان با جان و دل در این مسیر مایه گذاشته اند.

آموزش و پرورش و معلمان دلسوز هم با ایجاد برنامه های متنوع ملی - استانی و منطقه ای تلاش نموده که برای جبران تعطیلی مدارس با استفاده از ظرفیت های رسانه ها و فضای مجازی ضمن کمک به تحصیل دانش آموزان ، در ترغیب مردم به ماندن در خانه نقش ایفا کنند.

نوروز همواره زمان تحول در حالات بوده است این محقق نمی شود مگر با حرکت ما به سمت آن. انشاءا... در سال جدید با استحکام بخشیدن به رابطه خود با خداوند متعال و تحکیم معنویت در درون به وسیله دعا، با استعانت از خدا ،با توکل، خضوع و عبادت جان و دل خود را روشن کنیم و به آن امید اطمینان و آرامشی که برای سعادت انسان لازم است برسیم.

در سال جدید با جاری ساختن ذکر یا مقلب القلوب ضمن دعا برای ظهور امام زمان (عج) ازخداوند منان کمک به انسان در سختی ها و رسیدن به قله های کمال را آرزومندم.

اینجانب ضمن تبریک سال نو خورشیدی به عموم فرهنگیان ارجمند، دانش آموزان عزیز و اولیا ی گرانقدرشان و عرض خسته نباشید به همه عزیزانی که برای سلامتی مردم در تلاش شبانه روزی بوده، از خانواده های محترم خواهشمندم در این ایام نوروز پیام تبریک خود را از طریق تلفن و فضای مجازی به اقوام و دوستان خود برسانند و به احترام تلاشگران عرصه ی سلامت به همراه دانش آموزان در خانه بمانند تا با لطف الهی شاهد جشن بزرگ به صفر رساندن این بیماری در کشومان باشیم.

فرا رسیدن سال نو و بهار پر طراوت را که به خواست ایزد منان موجب تجدید حیات طبیعت و دل های انسان های آزاده می باشد را به همکاران محترم تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

روزگارتان بهار و لحظه هایتان پر از شکوفه باد

هاشم براوردی

رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار