تأکیدامام جمعه موقت ورامین بر ضرورت اطلاع رسانی مطلوب در زمینه کرونا ویروس

ورامین(پانا) - امام جمعه موقت ورامین گفت :بااطلاع رسانی سریع، هشدارهای مناسب و تولیدات رسانه ای درشهرستان ورامین می توان در زمینه کرونا ویروس اقدامات موثری انجام داد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
تأکیدامام جمعه موقت ورامین  بر ضرورت اطلاع رسانی مطلوب در زمینه کرونا ویروس

به گزارش خبرگزاری فارس حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین درسخنانی بیان کرد:روزانه در سطح کلان کشوری و مرکز استان اطلاع رسانی خوبی در مورد کرونا صورت می گیرد ولی درشهرستان متاسفانه اطلاع رسانی مناسبی صورت نمی گیرد .

او در ادامه افزود: متاسفانه هنوز برخی هشدارهای بهداشتی در شهرستان رعایت نمی شود و مردم از وضعیت بیمارستان های منطقه بی خبر هستند که اگر اطلاع رسانی مناسبی صورت بگیرد و آمار وضعیت موجود به اطلاع مردم برسد قطعا شرایط متفاوت خواهد بود.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین ضمن تسلیت به خانواده های داغدیده و تشکر از روحانیون جهادی که تسکین بخش آلام خانواده های محترم هستند ، یادآور شد: متاسفانه شاهد فوت و دفن غریبانه عزیزان این منطقه هستیم که باید مردم‌ از وضعیت موجود باخبر باشند تا هشدارها ومراقبت ها را جدی بگیرند.

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: اگر چه ما در ورامین صدا وسیمای استانی نداریم ولی خبرگزاری ها و فعالان فضای مجازی را داریم‌ که می توانند بازوی مسئولان باشند .

امام جمعه موقت ورامین گفت: من به عنوان فردی که در رسانه نیز دستی بر آتش دارم عرض میکنم ،چه بسا با اطلاع رسانی سریع و هشدارهای مناسب و تولیدات رسانه ای در منطقه بتوان جانی را نجات داد واین انتقادات از سر دلسوزی است که امید است جامه عمل پوشانده شود.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار