مدیرکل مدیریت بحران گیلان:

بارش و رانش در گیلان خسارت جانی نداشت

رشت (پانا) - مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با اشاره به بارش شدید باران در دو شهرستان آستارا و تالش، گفت: رانش و طغیان رودخانه داشتیم، اما خوشبختانه آسیب جانی به مردم وارد نشده است.

کد مطلب: ۱۰۳۲۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
بارش و رانش در گیلان خسارت جانی نداشت

به گزارش ایسنا، رضا اسلامی با اشاره به پیش بینی بارش شدید باران در منطقه طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: با توجه به صدور اخطاریه های لازم، فرمانداران در حالت آماده باش جهت وقوع آبگرفتگی، بالا آمدن آب رودخانه ها، سیلابی شدن مسیل ها و رانش زمین در سطح استان بودند.

وی با بیان اینکه بارش شدید باران و رانش زمین به راه روستایی بخش حویق شهرستان تالش آسیب زد، تصریح کرد: این منطقه با طغیان رودخانه نیز مواجه بود.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان از خسارت دیدن ۲۰ واحد مسکونی در شهرک سیبلی آستارا به دنبال بارش شدید باران و رانش خبر داد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه آسیب جانی به مردم وارد نشده است.

اسلامی با اشاره به خسارت دیدن شیب شیروانی یکی از رودخانه های شهرستان آستارا و برآورد خسارت ۱۰۰ میلیونی، یادآور شد: هنوز بازدیدهای لازم از منطقه و برآورد دقیق خسارت صورت نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: از سایر شهرستان های استان گیلان تاکنون گزارشی خاصی مبنی بر خسارت ناشی از جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی و طغیان رودخانه و صاعقه و رانش زمین نداشتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار