«بازارچه» در سبد مصرف روزانه خانوارهای مازندران

ساری (پانا) - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از راه‌اندازی سامانه بازارچه برای فروش آنلاین اقلام مورد نیاز خانواده خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
«بازارچه» در سبد مصرف روزانه خانوارهای مازندران

سمیه قاسمی طوسی در استودیو ویژه ستاد مقابله با ویروس کرونا ضمن تأکید بر جدی گرفتن خطر کروناویروس توسط مردم و ضرورت حذف ترددهای غیرضروری گفت: «سامانه bazarcheapp برای تأمین تمامی اقلام مورد نیاز در سبد مصرف روزانه خانوار طراحی شده است تا شهروندان بدون نیاز به خروج از منزل، مایحتاج خود را تأمین کنند.»

او تأکید کرد که هدف و برنامه ما این است که بخش اعظمی از کسب‌وکارهایی که در این سامانه فعال شدند اعم از مشاغل خانگی و کسب‌وکارهای بانوان سرپرست خانوار رونق پیدا کند و به این شکل هم سطح مراجعات مردم خارج از خانه و تردد در شهر به حداقل برسد و هم در این بازار کساد، طیف گسترده‌ای از این مشاغل نیز گرم شود.»

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: «این سامانه به پیشنهاد اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران و طراحی مرکز نوآوری و فناوری استان در دسترس قرار گرفته است و مصوبه آخرین جلسه شورای اداری استان نیز بر حمایت همه‌ی دستگاه‌های اجرایی از این سامانه تأکید دارد.

برای دسترسی به سامانه بازارچه آدرس https://bazarche.app را در گوشی هوشمند باید وارد کرد. ضمن اینکه استفاده از این سامانه برای خریداران و فروشندگان کاملا رایگان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار