جهش فرهنگیان شهرستان دشتی برای مقابله با کرونا

بوشهر(پانا)_مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی اظهار کرد: فرهنگیان این شهرستان با کمک های بهداشتی خود به خانواده های بی بضاعت به مقابله با بیماری کرونا رفتند.

کد مطلب: ۱۰۳۲۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
جهش فرهنگیان شهرستان دشتی برای مقابله با کرونا

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی ، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان گفت : به دلیل شیوع بیماری کرونا فرهنگیان این شهرستان با کمک های خود به خانواده های بی بضاعت در قالب بسته های بهداشتی به مقابله با این بیماری خطرناک رفتند.

علی حسینی تصریح کرد : اکنون که تشکل‌های مردم نهاد و نیروهای جهادی با حرکتی خودجوش و با حمایت خیرین نیک سرشت و فرشتگان مهربانی این دیار جهت تأمین مواد اولیه ماسک و اقلام بهداشتی جهت خانواده‌های بی بضاعت اقدام نموده‌اند، ما نیز بر آن شدیم تا با همراهی و همیاری شما خوبان چون همیشه در این عرصه نقش آفرین باشیم.

او افزود : و در همین راستا بر آن شدیم تا با تشکیل پویشی انسان دوستانه ضمن انجام امور فرهنگی و ترویج اقدامات پیشگیرانه با حمایت های مالی خود الگو و سرمشق باشیم.

علی حسینی خاطر نشان کرد : فرهنگیان و همچنین عموم مردم می‌توانند برای شرکت در این پویش، کمک های نقدی خود را به حساب ٠١٠٥١٠٤٠٩٥٠٠٣ صندوق امداد آموزش و پرورش یا شماره کارت های ٦١٠٤٣٣٧٨٧١٥٨٧٧٤٥ بانک ملت به نام شریفه عباسی یا ٦٠٣٧٩٩٧١١٧١٦٦٣٣١ بانک ملی به نام زینب غلامپور واریز کنند .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی در پایان اظهار کرد : در صورت واریز مبلغ اهدایی به شماره کارت های یاد شده فوق ،مستند مبالغ واریزی نیز به شماره 09178712431 در پیام رسان واتس اپ ارسال شود تا فورأ وجوه واریزی توسط صاحبان کارت ها به صندوق امداد واریز گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار