«قصه نقلی» حسن دادشکر به خانه‌ بچه‌ها می‌رود

تهران (پانا) - کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز سه‌شنبه ۵ فروردین، نمایش «قصه نقلی» به نویسندگی و کارگردانی حسن دادشکر را روی پرتال اینترنتی خود قرار می‌دهد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
«قصه نقلی» حسن دادشکر به خانه‌ بچه‌ها می‌رود

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، هر روز صبح یکی از تولیدات امور سینمایی یا تئاترهای کانون در پرتال اینترنتی منتشر می‌شود. به همین منظور تئاتر «قصه نقلی» به کارگردانی حسن دادشکر در روز سه‌شنبه پنجم فروردین ۱۳۹۹ از ساعت ۹ صبح به نمایش در می‌آید.

تئاتر «قصه نقلی» تولید سال ۱۳۸۲ مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

این نمایش داستان کودکی زرنگ و مهربان به‌نام «نقلی» است که با بقچه‌ای پر از خوراکی و گل‌های زیبا به دیدن مادربزرگش می‌رود. در راه گرگ بدجنس او را به بیراهه می‌فرستد و خودش به خانه مادربزرگ می‌رود و مادربزرگ را قورت می‌دهد و به جای او می‌خوابد. نقلی پس از پیدا کردن راه و رسیدن به خانه مادربزرگ، گرگ را می‌شناسد و با کمک آقای شکارچی گرگ را می‌گیرند....

بر همین اساس، این نمایش از ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه پنجم فروردین به مدت ۲۴ ساعت روی خروجی این پرتال اینترنتی به نشانی omid.kpf.ir به‌صورت رایگان قابل دسترس است.

در جریان برنامه پخش اینترنتی فیلم‌ها و تئاترهای کانون، پیش از این فیلم‌های «کلانتری غیرانتفاعی» به کارگردانی زنده‌یاد یداله صمدی، «خمره»، «هامون و دریا» و «بچه‌های نفت‌» به کارگردانی ابراهیم فروزش، «ساز دهنی» به کارگردانی امیر نادری، «قله دنیا» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد، «سبز کوچک» به کارگردانی غلامرضا رمضانی، «آلبوم» به کارگردانی غلامرضا حیدرنژاد، «پایان رویاها» به کارگردانی محمدعلی طالبی، نمایش «لپ گلی» به کارگردانی محمد مسلمی، تئاتر «به خاطر سارا» به کارگردانی حمید گلی و انیمیشن «رویا در یک روز» به کارگردانی صادق جوادی بدین شکل به نمایش درآمدند.

نمایش اینترنتی این فیلم‌ها و تئاترها تا ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ ادامه خواهد یافت.

بر اساس این خبر، در این روزها که شاهد شیوع بیماری کرونا در کشور هستیم، با تلاش داوطلبانه مربیان کانون محتواهایی در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و سرگرمی تولید می‌شود و در اختیار کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

همچنین گزیده‌ای از انیمیشن‌ها، فیلم‌ها، تئاترها و کتاب‌های کانون به‌صورت رایگان برای استفاده خانواده‌ها منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دسترسی به این فیلم‌ها به پایگاه omid.kpf.ir مراجعه یا با هشتگ‌های «#در_دل_دارم_امید، #کانون_امید، #پیک_امید و #برای_حال_خوب» این آثار و فیلم‌ها را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند.

یادآوری می‌شود این طرح، تا پایان تعطیلی مدارس به دلیل شیوع کرونا ادامه خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار