محورهای هراز و فیروزکوه باز و ۳۴ جاده مسدود اعلام شد

تهران (پانا) - مرکز مدیریت راه‌ها از انسداد ۳۴ جاده به دلیل بارش برف و باران و نبود ایمنی خبر داد و اعلام کرد: محورهای هراز و فیروزکوه که به دلیل برف و کولاک مسدود شده بود، بازگشایی شد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
محورهای هراز و فیروزکوه باز و ۳۴ جاده مسدود اعلام شد

به گزارش مدیریت راه‌ها، ‌ در حال حاضر محورهایی نظیر شمشک - دیزین، سی‌سخت - پادنا، پونل - خلخال، پل‌ زال - اندیشمک و ثلاث - سرپل ذهاب، باغچه - مشهد، منطقه ۴ آزادراه تهران- شمال، جاده تلو در استان تهران، جاده جاسک - بشاگرد، محور رودبار- قلعه‌گنج، محور سرخه - گرمسار و جاده ایرانشهر- بم به دلیل نبود ایمنی مسدود است.

همچنین در آزاد راه تهران- کرج - قزوین مقاطع چیتگر و پلیس راه مهرشهر هم اکنون ترافیک سنگین گزارش شده اما در محورهای کندوان، فیروزکوه، منطقه یک آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت تردد روان است.

کاهش ۶ درصدی ترافیک جاده‌ها نسبت به روز قبل

رصد تردد خودرو در جاده‌ها از طریق ۲ هزارو ۳۱۶ دستگاه تردد شمار انجام می‌شود. در این راستا کل تردد ثبت شده توسط این ترددشمارها در شبانه‌روز گذشته نسبت به روز قبل ۶ درصد کاهش دارد که در همین مدت، تردد خودروهای سنگین در جاده‌ها کاهش را نشان می‌دهد و به ۷ و نیم درصد تردد خودروها رسیده است.

البته بیشترین ترافیک در ساعت‌های ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد در ساعت‌های ۴ تا ۵ صبح ثبت شده است.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌ها در شبانه‌روز گذشته، آزاد راه‌های کرج - قزوین، کرج - تهران و قزوین - کرج پرتردد ترین جاده‌های کشور بودند.

محدودیت و ممنوعیت ترافیکی نوروز ۹۹

به دلیل کاهش سفرها در ایام نوروز، محدودیت ترافیکی خاصی موقتا در جاده‌ها اعمال نمی‌شود اما در حوزه محموله‌های ترافیکی دارای مجوز در همه جاده‌ها، تردد این محموله‌ها تا ساعت ۷ روز پنجم فروردین و از ساعت ۷ روز هفتم تا ساعت ۷ روز نهم و نیز از ساعت ۷ روز یازدهم تا ساعت ۷ روز ۱۶ فروردین ممنوع است.

مرکز مدیریت راهها ضمن توصیه به استفاده از زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی تاکید کرد که طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا مردم باید از انجام سفر خودداری کنند. مبادی ورودی و خروجی شهرها، ایستگاه‌های راه‌آهن، پایانه‌های مسافری و فرودگاه‌ها نیز کنترل می‌شود و از سفر مسافران دارای علائم بیماری جلوگیری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار