گفت‌وگوی تلفنی رئیس مجلس با استاندار زنجان

زنجان (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی ساعتی پیش با استاندار زنجان تماس تلفنی برقرار و در جریان اقدامات انجام شده برای پیشگیری و درمان کرونا ویروس قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۰۳۲۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
گفت‌وگوی تلفنی رئیس مجلس با استاندار زنجان

به گزارش فارس، علی لاریجانی در تماس تلفنی با استاندار زنجان باتبریک سال نو و مبعث حضرت رسول اکرم (ص) در جریان اقدامات ستاد مدیریت مبارزه با کرونا ویروس استان قرار گرفت.

در این گفت‌وگوی تلفنی استاندار زنجان هم گزارشی از مجموعه اقدامات انجام گرفته برای قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس ارائه کرد.

فتح الله حقیقی گفت: 14 کمیته برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان تشکیل شده و عملکرد روزانه آنها رصد می‌شود.

استاندار زنجان به اجرای موفق طرح غربالگری کرونا در استان اشاره کرد و گفت:بیش از 70 درصد جمعیت استان در این طرح شرکت کرده‌اند که ۹۵ درصد آنها نیز تعیین تکلیف شدند.

استاندار زنجان گفت: خوشبختانه با ارائه برنامه‌های آموزشی و پیشگیری که از استودیو سلامت و ازطریق صداوسیمای استان پخش می‌شود نوروز امسال مردم در خانه‌ها ماندند و تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان از بیست و پنجم اسفند تا اول فروردین در مقایسه باسال قبل 90 درصد کاهش داشته است.

فتح الله حقیقی همچنین به اقدامات درمانی در استان نیز اشاره کرد و گفت:هزار و سیصد تخت بیمارستانی و سه هزارو پانصد تخت در نقاهتگاه‌های استان برای مبتلایان به کرونا ویروس و افراد مشکوک پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: اقلام بهداشتی مورد نیاز همچون مواد ضد عفونی کننده پایه الکل و دستکش و ماسک نیز از طریق تعاونی داروسازان توزیع می‌شود.

در پایان علی لاریحانی رئیس مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش مدیریت استان،کادر درمانی و همکاری مردم استان زنجان ابراز امیدواری کرد، بیماری کرونا ویروس هرچه زودتر از کشور عزیز ایران رخت بربندد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار