درس هایمان را از کانال های مجازی  و شبکه آموزش دنبال می کنیم

کاشمر (پانا)-دانش آموزان کاشمر از پیگیری درس هایشان از کانال ها ی مجازی که توسط معلمانمان تشکیل شده و همچنین شبکه آموزش سیما  خبر دادند.

کد مطلب: ۱۰۳۲۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
درس هایمان را از کانال های مجازی  و شبکه آموزش دنبال می کنیم

تعدادی ازدانش آموزان فعال شهرستان کاشمر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پانا در رابطه با آموزش های مجازی گفتند: ما دروسمان را از مدرسه تلویزیونی ایران یعنی شبکه هفت دنبال می کنیم و نمی گذاریم به خاطر ویروس کرونا از درس هایمان عقب بمانیم.

علی رضا زاده عضو شورای دانش اموزی گفت: اگر ما در شرایط سخت تر از کرونا باشیم باز هم پیگیر درس هایمانیم و با ماندن در خانه سیلی بسیار محکم به ویروس کوید ۱۹ می زنیم.
یکی دیگر از اعضای شورا ادامه داد: به پدر و مادر توصیه می کنیم که به هیچ عنوان از خانه ها خارج نشوند و فرزندان خود را تشویق به رفتن به خارج از خانه نکنند
همه انها در سخنانشان ضمن تشکر از کادر درمانی به زحمات دکتران و پرستاران عزیز که در این موقعیت های خطرناک پا به پا با مردم جلو می روند و جز از خداوند و وجدان از هیچ چیز دیگر بیمی ندارند.
دانش آموزان متفق القول گفتند: معلمان سخت کوش لایق تشکر هستند و حتی بهترین الگو برای دانش آموختگان آنها هستند که برای مقابله با ویروس کرونا به صورت مجازی به دانش آموزان درس می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار