از سوی سازمان دانش‌آموزی فارس به پیشتازان؛

فراخوان معرفی بازی‌های بومی محلی فارس

شیراز(پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس از فراخوان معرفی بازی‌های بومی محلی فارس خبر داد و اظهار کرد: به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان و مربیان با بازی‌های بومی محلی و استفاده از آن به عنوان ابزار یاددهی و یادگیری، سازمان دانش‌آموزی فارس در نظر دارد با همت دانش آموزان و مربیان پیشتاز سراسر استان نسبت به جمع آوری و معرفی بازی‌های بومی محلی که قابلیت بازی در خانه را دارند اقدام نماید.

کد مطلب: ۱۰۳۱۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان معرفی بازی‌های بومی محلی فارس

محسن کلاری در گفت و گو با پانا اظهار کرد: دانش‌آموزان پیشتاز برای همکاری در این فراخوان می‌توانند نسبت به معرفی بازی‌های بومی محلی منطقه و محل زندگی خود که قابلیت بازی در منزل را دارند به صورت تایپ شده اقدام و از طریق فضای مجازی برای مربی خود ارسال کنند.

کلاری افزود: با توجه به شیوع کرونا و قرنطینه خانگی اعضای خانواده می‌توانند با مرکر بازی‌های گذشته ضمن سرگرم کردن اعضای خانواده با یادداشت کردن آن بازی‌ها در این فراخوان شرکت کنند.

او ادامه داد: مربیان پیشتازن آثار برگزیده دانش‌آموزان خود و اثر خود را می‌توانند با ذکر نام و نام خانوادگی، پایه تحصیلی، نام آموزشگاه و نام شهرستان برای مسوول سازمان دانش آموزی شهرستان / منطقه از طریق فضای مجازی ارسال نمایند.

او افزود: مسوول سازمان دانش‌آموزی شهرستان و منطقه پس از بررسی آثار نسبت به ارسال آثار برتر به سازمان دانش‌آموزی استان به شیوه‌ای که متعاقبا اعلام خواهد شد اقدام نمایند.

به گفته‌ او آثار ارسالی پس از بررسی و معرفی آثار برتر، در صورت تایید و اخذ مجوزهای لازم در کتابی با عنوان بازی‌های بومی محلی فارس به چاپ خواهد رسید.

به گفته‌ی مدیر سازمان دانش‌آموزی استان فارس بازی‌های ارسالی باید خاص منطقه /شهرستان محل زندگی صاحب اثر باشد.

کلاری با اشاره به اینکه بازی‌های ابداعی و قابل اجرا با حداقل امکانات به صورت جداگانه بررسی خواهد شد گفت: مهلت ارسال آثار به شهرستان تا پایان فروردین ماه ۹۹ و مهلت ارسال به استان تا دهم اردیبهشت ماه ۹۹ است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار