اعلام آمادگی تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) برای کمک به مجموعه سلامت فارس

شیراز(پانا) - آخرین اقدامات حوزه سلامت فارس برای مقابله با کرونا ویروس جدید، در نشست ستاد مدیریت بیماری کووید۱۹ دانشگاه علوم پزشکی شیراز بررسی شد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
اعلام آمادگی تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) برای کمک به مجموعه سلامت فارس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رییس دانشگاه در این نشست از اعلام آمادگی آستان مقدس احمدی و محمدی علیهم‌السلام برای کمک به مجموعه سلامت فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز در زمینه مقابله با شیوع کروناویروس جدید و بیماری کووید۱۹ خبر داد.

دکتر «مهرزاد لطفی» از حمایت‌های حضرت آیت الله «سید علی اصغر دستغیب» از دانشگاه و حوزه سلامت فارس، تقدیر کرد.

رییس دانشگاه در ادامه این نشست گفت: از سوی دانشگاه بسته‌هایی شامل وسایل حفاظت شخصی، محلول ضدعفونی کننده دست و بروشورهای آموزشی تهیه و آماده شده که به بیماران بهبودیافته کروناویروس هنگام ترخیص از بیمارستان ارایه می‌شود تا در خانه از آنها استفاده کنند.

دکتر لطفی از مردم استان خواست با مراجعه به نشانی https://salamat.gov.ir/ برای پیشگیری، شناسایی و مراقبت افراد جامعه در مقابل بیماری کرونا، نظام سلامت کشور را همراهی کنند و با ورود اطلاعات صحیح در مسیر شکست ویروس کرونا نقش اساسی داشته باشیم.

در این نشست اقدامات حوزه‌های مختلف دانشگاه در زمینه کروناویروس بررسی و اعضای ستاد مدیریت بیماری کووید۱۹ دانشگاه فعالیت‌های انجام شده در هر حوزه را به حاضران ارایه کردند.

ارایه گزارش بازدید تیم نظارتی دانشگاه از شهرستان فسا و حوزه سلامت این شهرستان از دیگر موضوعاتی بود که در نشست امروز ستاد مدیریت بیماری کووید۱۹ دانشگاه علوم پزشکی انجام و بر رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم و پرهیز از سفر در این ایام تاکید شد.

این نشست امروز سوم فروردین در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار