معاون پژوهش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

فناوری اطلاعات زمینه ساز تسهیل و توسعه آموزش‌های مجازی است

تهران (پانا) - معاون پژوهش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از راه‌اندازی پنل نظرسنجی پیرامون آموزش‌های مجازی ویژه مدیران ، اولیاء و دانش‌آموزان در پورتال خبری استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
فناوری اطلاعات زمینه ساز تسهیل و توسعه آموزش‌های مجازی است

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مهدی درخشانی معاون پژوهش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از راه‌اندازی پنل نظرسنجی پیرامون آموزش‌های مجازی ویژه مدیران، اولیاء و دانش‌آموزان در پورتال خبری استان خبر داد.

او در ادامه با اشاره به کاربرد روزافزون فناوری اطلاعات بر اهمیت نقش آن درراستای ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات تاکید کرد.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران افزود: در شرایط خاص شیوع کرونا و ضرورت تغییر رویکرد آموزش و پرورش به سمت آموزش‌‌های مجازی برای جبران ساعات آموزشی، همکاران بخش فناوری اطلاعات زمینه‌ساز بستر این آموزش‌ها را فراهم آورده اند.

درخشانی تصریح کرد: در این راستا پنل نظرسنجی آموزش‌های مجازی با نظارت دفتر مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در پورتال خبری طراحی و راه‌اندازی گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار