سین هشتم؛ سفیران سلامت!

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با توجه به شرایط کنونی ایران اسلامی لزوم آگاهی بخشی به آحاد مردم به ویژه جامعه ی دانش آموزی استان نقش تعیین کننده سفیران سلامت از هر زمان دیگری بیشتر احساس شده و سین هشتم را به خود اختصاص داده است.

کد مطلب: ۱۰۳۱۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
سین هشتم؛ سفیران سلامت!

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با توجه به شرایط کنونی ایران اسلامی و جولان و قدرت نمایی کرونا ویروس در جامعه، لزوم آگاهی بخشی به آحاد مردم به ویژه جامعه ی دانش آموزی استان نقش تعیین کننده سفیران سلامت از هر زمان دیگری بیشتر احساس شده و سین هشتم را به خود اختصاص داده است.

محمد علی واقعی ضمن تقدیر اززحمات 26 هزار سفیرسلامت در مدارس استان و مربیان آنها اظهار کرد: دانش آموزان سفیرسلامت پای عهد و میثاقشان در خصوص ارتقای سلامت وبهداشت فردی واجتماعی دانش آموزان ایستاده اند و در کنار کادر درمان،با روشنگری های خود در فضای مجازی به سلامت دانش آموزان کمک می کنند.

او، خود مراقبتی را یکی از ابعاد سبک زندگی سلامت محور دانست و تصریح کرد: خودمراقبتی به معنای پیروی از شیوه زندگی سالم به منظور پیشگیری از بیماری ها به شمار می رود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، ارتقای بهداشت فردی، اجتماعی، جسمی و روانی دانش آموزان را مهم ترین رسالت سفیران سلامت در این استان برشمرد و ابراز داشت: در هر شرایطی به ویژه وضعیت کنونی که کرونا ویروس سلامت همه مردم را تهدید می کند، خودمراقبتی و خودآگاهی در حوزه سلامت بسیار اهمیت دارد زیرا تنها در این صورت می توان از عوامل بیماری زا دوری کرده و شیوه صحیح و سلامت زندگی را انتخاب کرد.

واقعی با بیان این که سفره هفت سین امسال آموزش و پرورش به پاس قدردانی از مدافعین حریم و حرم و پاسداران امنیت جهان اسلام رنگ و بوی شهدای مقاومت دارد، اضافه کرد: کادر پزشکی، درمان و پرستاران استان که این روزها برای مبارزه با ویروس کرونا جان خود را به کار گرفته و ایثار و فداکاری همه جانبه خود را به نمایش گذاشته اند، در واقع بخشی از رزمندگان جبهه ی مقاومت در مقابل تهدیدات بیولوژیک هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار