بازگشت فوق ستاره برزیلی به بارسلونا قطعی است

تهران (پانا) - ستاره تیم ملی فوتبال برزیل به مدیران باشگاه بارسلونا اعلام کرده قصد دارد یکبار دیگر پیراهن این تیم را بر تن کند.

کد مطلب: ۱۰۳۱۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
بازگشت فوق ستاره برزیلی به بارسلونا قطعی است

نیمار که دو فصل پیش با قراردادی به عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان بارسلونا را ترک و راهی پاری سن ژرمن شد، یکبار دیگر قصد بازگشت به فوتبال اسپانیا را دارد.

این ستاره برزیلی هر چند روزهای اول از حضور در تیم اعراب کاملا راضی به نظر می‌رسید اما گذشت یک فصل کافی بود تا به او ثابت کند که پول نمی‌تواند جایگاه تاریخ و ریشه بارسلونا را بگیرد و از پایان فصل گذشته، او سودای ترک پاریس را در سر داشت و حتی در مقطعی این خبر به گوش می‌رسید که نیمار خرید بزرگ رئال مادرید خواهد بود؛ اما به هر صورت او به کار در پاری سن ژرمن در این فصل ادامه داد.

حالا در حالی که لیگ یک فرانسه به علت شیوع کرونا ویروس تعطیل شده و قهرمانی پاری سن ژرمن تقریبا مسجل است، بنا بر گزارش رسانه‌های فرانسوی، نیمار به سران عرب باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرده است دیگر حاضر به ادامه همکاری با این تیم نیست و در پایان فصل با فعال کردن بند آزادسازی فرانسه را ترک خواهد کرد.

نیمار که جدایی‌اش را به گوش مدیران باشگاه فرانسوی رسانده است، از سوی دیگر به مدیران باشگاه بارسلونا پیام داده که آماده است به اسپانیا و این تیم برگردد و حالا باید سران بارسلونا آماده پرداخت پول برای صدور رضایت‌نامه این بازیکن باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار