فعالیت ۱۰۰ گروه جهادی در حوزه ضدعفونی معابر شهرستان ورامین

ورامین(پانا) - فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع)شهرستان ورامین گفت: بیش از ۱۰۰ گروه جهادی در حوزه ضدعفونی معابر واماکن عمومی و برخی از منازل مشغول به کار هستند .

کد مطلب: ۱۰۳۱۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت ۱۰۰ گروه جهادی در حوزه ضدعفونی معابر شهرستان ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس سرگرد پاسدار تاجیک فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع)شهرستان ورامین به همراه شهردار، اعضای شورای شهر و حوزه یک شهری از نزدیک از اقدامات بسیجیان در محل اجرای طرح ضدعفونی معابر شهر را بازدید کرد.

او در بازدید از نیرو های عملیات ضدعفونی کننده معابر شهرستان اظهار کرد: این طرح در ورامین با همکاری بسیج و دستگاه های اجرایی، اجرا می شود.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع)شهرستان ورامین بیان کرد: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا تمامی معابر و اماکن عمومی سطح شهرستان ورامین به همت جهادگران بسیج سازندگی ضدعفونی و گندزدایی می شود.

سرگرد تاجیک با بیان اینکه عملیات گندزدایی به صورت ویژه تداوم می‌یابد افزود: تا زمانی که بیماری ناشی از ویروس کرونا در سطح شهرستان ورامین به طور کامل فروکش کند عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی این شهرستان به صورت ویژه با تلاش جهادگران بسیجی تداوم می‌یابد.

او از آمادگی کامل سپاه برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و تصریح کرد: نیروهای سپاه و بسیج باهمکاری دستگاه های اجرایی شهرستان همانطوری که در هر شرایط و بحرانی همیشه در کنار مردم و هموطنانمان بودند، امروز نیز در این شرایط بحرانی از آمادگی کاملی برای مقابله با ویروس کرونا برخوردار بوده و در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسانی می‌کنند.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار