دانش‌آموزان زنجانی از آموزش‌های مجازی استقبال کردند

زنجان (پانا) - رئیس اداره آموزش دوره دوم متوسطه نظری اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: با توجه به شرایط پیش آمده مبنی بر آموزش‌های مجازی دروس که نقطه قوتی در توسعه عدالت آموزشی محسوب می‌شود، طبق احصاء نظرات مدیران مدارس، این مهم مورد استقبال حداکثری دانش‌آموزان استان قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۰۳۱۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان زنجانی از آموزش‌های مجازی استقبال کردند

به گزارش ایرنا جعفر زنجانی گفت: آموزش مجازی توسط دبیران دروس منتخب و بارگذاری فیلم های آموزشی در شرایطی که مدارس تعطیل است، جزء دغدغه اصلی این اداره کل بوده که با هدف تحقق شعار " آموزش تعطیل ناپذیر است " برای دانش آموزان انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: بهرمندی از ظرفیت های نیروی انسانی و زیرساخت های فناوری استان و از طرفی حمایت های متولیان امر تعلیم و تربیت در اداره کل آموزش و پرورش این استان به تحقق اهداف ترسیم شده این بخش کمک فراوانی کرده است.

این مسؤول ادامه داد: این اداره کل در زمینه آموزش مجازی نسبت به استان های دیگر پیشرو و عملکردی خلاقانه داشته و با اعلام آمادگی از سوی دبیران توانمند و علاقه مند نسبت به تدریس در این برنامه با توجه به نظر ستاد تعطیلی مدارس در مورد بهره مندی از حضور آنان در تعطیلات عید نیز تصمیم گیری خواهد شد.

وی اظهار داشت: بر این اساس در ۲ حوزه متوسطه نظری (رشته های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی و معارف علوم انسانی) و دوره اول متوسطه (پایه های نهم، هشتم، هفتم) نسبت به بارگذاری فیلم­ های آموزشی با تدریس دبیران استان اقدام شده است.

زنجانی افزود: در دوره متوسطه نظری در رشته ریاضی و فیزیک با ۱۱ کتاب درسی با ۵۰ عنوان بالغ بر ۳۰ ساعت، رشته تجربی ۱۰ کتاب درسی با ۴۸ عنوان بالغ بر ۲۲ ساعت تدریس، رشته ادبیات و علوم انسانی با ۶ کتاب درسی با ۱۸ عنوان بالغ بر ۱۰ ساعت تدریس و در رشته علوم معارف اسلامی با کتاب درسی عربی تخصصی پایه دوازدهم و در دوره اول متوسطه با ۱۹ عنوان تدریس بالغ بر ۱۰ ساعت تدریس تا پایان اسفند ۹۸ در سایت اداره کل آموزش و پرورش استان بار گذاری شده است.

این مسؤول ابراز امیداواری کرد با بهتر شدن شرایط مدارس، حضور پرنشاط دانش آموزان در کلاس های درس تداوم یابد و اداره آموزش متوسطه نظری استان نیز در صورت ادامه شرایط فعلی با تمام آمادگی و توان با حمایت­ های همه جانبه معاونت آموزش متوسطه تا پایان سال تحصیلی به آموزش های مجازی ادامه خواهد داد.

هم‌اکنون حدود ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در ۲ هزارو ۵۵۰ مدرسه سطح استان زنجان مشغول به تحصیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار