فعالیت فروشگاه‌ها و مراکز تجاری استان تهران ممنوع شد

تهران (پانا) - معاون استاندار تهران با بیان اینکه همه مراکز تجاری درسطح این استان باید تعطیل باشند، اعلام کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای و داروخانه‌ها به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت فروشگاه‌ها و مراکز تجاری استان تهران ممنوع شد

به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، حمیدرضا گودرزی اظهار داشت: موضوع تعطیلی مراکز تجاری استان تهران به فرمانداران ابلاغ شده است و اصناف تکلیف دارند نسبت به این کار اقدام کنند و با موارد تخلف نیز برخورد قانونی داشته باشند.

وی افزود: اگر فردا (یکشنبه، سوم فروردین ۱۳۹۹) مراکز تجاری‌ که باز باشند بررسی خواهد شد تا توسط مراجع ذی‌صلاح با آن‌ها برخورد لازم انجام شود.

معاون استاندار تهران تاکید کرد: بجز فروشگاه‌های بزرگ تامین‌کننده مایحتاج ضروری شهروندان همانند شهروند، رفاه و داروخانه‌ها، سایر اماکن تجاری باید تعطیل باشند.

به گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اساس نتایج و یافته های آزمایشگاهی، از ظهرروز جمعه تا روز شنبه ۹۶۶ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و تعداد مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۰۶۱۰ نفر افزایش یافت.

خوشبختانه ۷۶۳۵ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است اما متاسفانه با جان باختن ۱۲۳ نفر از بیماران، مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به ۱۵۵۶ نفر رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار