اجرای طرح غربالگری کرونا ویروس در ورودی های شهرستانهای ورامین و قرچک

ورامین (پانا) - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان های ورامین و قرچک گفت: در طول دو روز اجرای طرح غربالگری کرونا ویروس در ورودی شهرستان‌های ورامین و قرچک، سلامتی ۱۰ هزار و یکصد و چهارده نفر از سرنشینان خودروهای عبوری ارزیابی شدند.

کد مطلب: ۱۰۳۱۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح غربالگری کرونا ویروس در ورودی های شهرستانهای ورامین و قرچک

به گزارش ایرنا،حمیدرضا تاجیک رئیس جمعیت هلال احمر شهرستانهای ورامین و قرچک در این رابطه گفت: بر اساس دستورالعمل استانداری تهران، فعالیت ایستگاه غربالگری بیماری کرونا از روز ۲۹ اسفندماه سال گذشته در پلیس راه شهرستان قرچک به عنوان ورودی دو شهرستان ورامین و قرچک مستقر گردید و عوامل جمعیت هلال‌احمر با استفاده از دستگاه تب‌سنج لیزری، وضعیت سلامت جسمی سرنشینان خودروهای عبوری را بررسی کردند.

او در ادامه افزود: در نخستین روز اجرای این طرح، ۲۰ نفر از پرسنل و داوطلبان جمعیت هلال احمر با استفاده از دستگاه تب‌سنج، وضعیت سلامتی ۳ هزار و یکصد و چهارده نفر از سرنشینان یک هزار و ۲۷۹ خودروی عبوری را مورد بررسی قرار دادند که از این تعداد، دو نفر دارای تب بودند که به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

او افزود: در دومین روز از اجری طرح غربالگری کرونا نیز پرسنل و داوطلبان جمعیت هلال احمر، وضعیت سلامتی ۷ هزار نفر از سرنشینان سه هزار و یکصد خوردوی عبوری را ارزیابی کردند که هیچ یک از این افراد از تب برخوردار نبودند.

تاجیک اظهار کرد: پرسنل و داوطلبان جمعیت هلال احمر عوامل اورژانس نیز به صورت شبانه روزی در این مکان حضور داشته و سلامتی سرنشینان خودروهای عبوری را بررسی می‌کنند.

خبرنگار: مریم قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار