ممنوعیت بازدید از اماکن تاریخی شهرری

شهرری (پانا) - رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهر ری گفت : در ایام نوروز ۹۹ به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و توجه ویژه به سلامت و تندرستی گردشگران بازدید از اماکن تاریخی شهرری ممنوع شد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
ممنوعیت بازدید از اماکن تاریخی شهرری

به گزارش تسنیم، امیرمصیب رحیم‌زاده رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ری در سخنانی با اشاره به تعطیلی مراکز گردشگری در شهرستان ری اظهار کرد: در ایام نوروز و به‌دلیل پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا تمامی تورهای گردشگری و بازدید از آثار تاریخی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

او در ادامه افزود: هر ساله همزمان با فرا رسیدن سال نو، نمایشگاه صنایع‌دستی هنرمندان و تورهای گردشگری متعددی در شهرستان ری برگزار می‌شد اما در ایام نوروز 99 به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و توجه ویژه به سلامت و تندرستی گردشگران تمامی برنامه‌های نوروزی ممنوع اعلام شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ری بیان کرد: نظارت‌های تیم بازرسی اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ری از تأسیسات گردشگری، مؤسسات خدماتی گردشگری و رستوران‌های بین راهی به منظور نظارت بیشتر بر رعایت موارد بهداشتی جهت کنترل بیماری کرونا صورت می‌گیرد.

رحیم‌زاده خاطرنشان کرد: با توجه به جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و با تصمیم ستاد پیشگیری از کرونا اماکن اسکان فرهنگیان در مراکز آموزش و پرورش و تمام فعالیت‌هایی که سلامت جامعه را در معرض آسیب قرار دهد ممنوع است.

خبرنگار: مریم قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار